PROPUSNA MOĆ VEĆA ZA 2.400 VOZILA PO SATU: Vučić otvorio novu naplatnu rampu "Beograd" kod Vrčina!
Naplatna rampa "Beograd" u zoni izlaza ima 14 traka, a zona ulaza šest traka i tri reverzibilne trake
Premijer Srbije Aleksandar Vučić prisustvovao je danas otvaranju nove naplatne rampe „Beograd“ na autoputu kod Vrčina, istakavši da je ona veoma bitna.
Tokom Uskrsa NEMA NAPLATE PARKINGA u zoniranim delovima grada!
On je, u obraćanju, kazao da je propusna moć nove naplatne rampe više od 5.600 vozila, a bila je ranije 3.200 po satu.
Izrazio je uverenje da će se za vreme praznika i kada se završi vaskršnji praznik, te ljudi budu vraćali, videti da nema nikakvih problema i zaustavljanja.
- Ova naplatna rampa je nešto što će omogućiti veću propusnu moć - podvukao je Vučić.
Izrazio je zadovoljstvo što je vlada uspela da napravi nešto moderno, jer je naplatna rampa Bubanj potok napravljena pre četiri decenije.
Ukazao je da se privodi kraju i izgradnja Koridora 10 istočnog i južnog kraka, te najavio da će vlada dati sve od sebe da taj psoao završi do kraja godine.
Vučić: Od maja počinje izgradnja obilaznice oko Beograda
Ugovor o finansiranju obilaznice oko Beograda trebalo bi uskoro da bude potpisan, a izgradnja se očekuje u maju, izjavio je danas premijer Srbije Aleksandar Vučić.
Vučić je, na otvaranju nove naplatne rampe na auto-putu Beograd-Niš, rekao da je bilo razgovora kako da se prihvate kreditna sredstva u juanima, a kojim će biti finansiranja izgradnja obilaznice koja će spojiti auto-put ka Novom Sadu sa Koridorom deset.
On je istakao da će za to biti potrebno oko 208 miliona evra.
- Obilaznica će izlaziti na Bubanj Potok, tamo gde se nalazila do danas naplatna rampa, što će pomoći rasterećenju saobraćaja u centru Beograda. To će biti i važan razvojni projekat za opštine Čukaricu i Voždovac - rekao je Vučić.
Vučić: Koridor deset završen do kraja godine
Premijer Srbije Aleksandar Vučić poručio je danas da će Koridor 10 biti završen do kraja godine, i naglasio da država ne može da očekuje dolazak investitora i dodatni priliv investicija ukoliko nema razvijenu putnu, železničku i avio infrastrukturu.
Vučić je, odgovarajući na pitanja novinara posle otvaranja nove naplatne rampe na auto-putu Beograd-Niš, rekao da je za Srbiju važno da konačno radi auto-puteve i da može da ide napred.
Kako je rekao, Srbija danas radi neuporedivo vrednije i marljivije i to, kako kaže, ljudi mogu da vide.
- Da li sam zadovoljan? Nikada nisam, ali to nas gura napred, da pokažemo da možemo bolje, više i jače - rekao je Vučić.
On je dodao da ga najviše brine deonica oko Bancareva, ali da će se potruditi i da to bude urađeno.
Na pitanje šta će učiniti u vezi sa deonicom kod Dimitrovgrada, odnosno da li će raskinuti ugovore sa izvođačima koji kasne s radovima, Vučić je odgovorio da nije zadovoljan zbog toga:
- Da raskinemo ugovor ili ne? A ko će da plati penale za ugovore koji su pravljeni ranije? Koliko ćemo onda da čekamo ako se raskine? Naš posao je da to završimo i daćemo sve od sebe i da obilaznica oko Dimitrovgrada bude završena - poručio je Vučić.
Vučić: Nijedan biznismen ne finansira SNS
Premijer Srbije Aleksandar Vučić istakao je danas da niko od biznismena finansijski ne pomaže SNS, i podvukao da je to stranka koja ima više novca nego što je potrošila na kampanju.
- Nikada nijedan čovek koji se bavi biznisom nije dao novac za SNS. Imamo u budžetu dovoljno novca. Bilo nam je dovoljno 14 dana da idemo u bilborde, krenemo kasnije od drugih u spotove, iako smo znali da ćemo dobiti najviše novca ako pobedimo - objasnio je on odgovarajući na pitanje kako to da uvek firme bliske pojedinim strankama, biznismena kao što su Ðurašković i Veselinović i Interkop dobijaju poslove.
Kazao je, na otvrananju naplatne rampe Beograd, i da ne poznaje, niti je blizak sa bilo kim od pomenutih, niti da ih je video.
- Ðuraškovića i Veselinovića nisam video. Poslednji put kada sam video pomenutu osobu iz Interkopa bilo je pre sedam godina na nekom prijemu, a drugo lice pomenuto video sam na Kosovu pre sedam ili osam godina kada smo osnivali stranku, kada se naš prijatelj Bora Pelević svađao sa Krstimirom Pantićem - istakao je Vučić.
Ukazao je i da su to sve "babske priče“ i da je njemu važnije to što je urađeno.
Takođe je kazao da zamera, kada je reč o naplatnoj rampi "Beograd" što se opet kasnilo.
- Interesuje me da li ima kriminala, ali to da je neko blizak nekom nije, niko nije dao ni dinara - podvukao je Vučić.
Kazao je da navodno postoje opravdani razlozi za kašnjenje, kako tvrde iz Puteva Srbije, ali da njega ne mogu biti opravdani razlozi za kašnjenja.
- Za mene nikada ne postoje opravdani razlozi za kašnjenja - naglasio je on.
Rekao je da izvođači dobijaju novac i da su oni ugovorna strana, te onima koji šire "babske priče" poručio da moraju uvek da pokušaju da pokvare "sve i pokušavaju da prikažu neke sumnje.
SNS: Aleksandar Vučić UBEDLJIVO POBEDIO na svim mestima na kojima su ponovljeni izbori!
- Za svaki dinar odgovaraju Putevi Srbije, njihov posao je da daju najbolji rezultat, a ko će raditi na poslu treba pitati njih. Sve firme pre toga moraju dobiti posao na tenderu - objasnio je Vučić.
Naplatna rampa ima 23 propusne trake i 22 saobraćajna ostrva i zameniće "Bubanj Potok" koji ima 15 traka.
Planirana propusna moć nove naplatne stanice biće veća do 40 odsto.
Reč je o projektu izmeštanja postojeće naplatne stanice "Bubanj Potok" zbog ukrštanja obilaznice oko Beograda sa autoputem Beograd - Niš. Rampa "Bubanj Potok" će biti demontirana.
Naplatna rampa "Beograd" u zoni izlaza ima 14 traka, a zona ulaza šest traka i tri reverzibilne trake.
Vrednost radova je 1,74 milijardi dinara bez PDV-a, izvođači su bili preduzeća Štrabag, Vojvodinaput i PZP Zaječar.
Upravni objekat naplatne stanice je smešten na pasareli iznad platoa za naplatu putarine.
Pored saobraćajnog platoa smešten je parking za putnička vozila (službeni) sa 75 mesta, kao i parking sa 17 mesta za havarisana vozila. Tu se nalazi i baza za održavanje autoputa.
Na naplatnoj stanici je instalirano 70 kamera u HD rezoluciji, od kojih je 50 instalirano na saobraćajnom platou, a preostalih 20 u zoni baze za održavanje puteva.
Za usmeravanje i vođenje saobraćaja u zoni naplatne stanice pored primene standardnih znakona primenjeni su i specijalni saobraćajni znakovi, to jest LED informativni displeji sa "natpisom" i LED informativni displeji sa promenjivim simbolima.