"OVDE JE OPSADNO STANJE" Beograđani besni zbog Mobi Banke: Računi im BLOKIRANI, novca ni na vidiku (FOTO)
Građani se u poslednjih nekoliko dana masovno žale da iz "Mobi Banke" ne mogu da podignu svoj novac.
Mnogi od njih žalili su se putem društvenih mreža, zvali advokate i neuspešno pokušavali da dobiju zaposlene u banci.
Dve nove potpredsednice u Izvršnom odboru kompanije Delez
NEMAČKOJ OTKUCAVA SAT: "Imamo još malo vremena da sprečimo katastrofu"
"SPREMITE SE ZA NAJGORI SCENARIO" Panika u EU: Ovim zemljama preti najveća gasna kriza
Jedna od očajnih građanki obratila se našoj redakciji u nadi da će se njen problem uskoro rešiti.
Aleksandra Marjanović pozvala nas je jutros govoreći da je preko turističkih vaučera koje je delila Republika Srbija trebalo da krene za Banju, međutim kada je pokušala da podigne novac sa svog računa sačekalo ju je neprijatno iznenađenje.
- Kada sam videla da ne mogu da podignem novac pozvala sam banku, međutim nisam dobila nikakve informacije. Samo su mi rekli da ne znaju kada ću moći da podignem sredstva - navodi Aleksandra.
Kako dodaje, na putovanje je trebalo da krene sa bakom koja je invalid i ćerkicom od 10 godina koja se veoma radovala odlasku na odmor.
- Nažalost, morali smo da otkažemo putovanje jer nemamo način da dođemo do novca s obzirom na to da banka ne pušta sredstva - objašnjava Aleksandara.
Ona navodi da nije jedina koja se žalila na Mobi Banku, te da je iste informacije dobila i od svojih prijateljica.
- Ovo je neviđeni bezobrazluk. Jedino što mi je preostalo je da se obratim medijima - zaključuje ona.
Društvene mreže su preplavljene fotografijama i negativnim komentarima na račun Mobi Banke.
- Nalazim se u filijali Mobi Banke. Ovde je opsadno stanje. Ljudi dolaze sa decom, filijala je zatvorena, ljude obaveštavaju iza zatvorenih vrata. Ja odbijam da izađem dok mi ne daju pismenu potvrdu da ne mogu da mi isplate novac - naveo je jedan čovek na Tviteru.
Kako su naveli, kada pokušaju da pristupe svom tekućem računu putem mobilnog bankarstva dobijaju dobijaju informaciju da provere svoju internet konekciju, iako su na isti povezani.
Reporter našeg portala otišao je na lice mesta nakon što smo od građanke dobili informaciju o zadržavanju sredstava, i kako nas je obavestio ispred banke i dalje stoje iznervirani i besni građani.
Ljudi su uglavnom imali slične komentare kao i naša čitateljka koja nas je pozvala jutros, pa su naveli da su im računi blokirani baš pred polazak na letovanje.
- Ovo je jedini bankomat koji radi u gradu. Trebalo je da krenem na letovanje, ali mi je novac zarobljen na računu. Ogorčen sam, jedva čekam da napustim banku. Morao sam da se spremim za putovanje i kupim stvari, ali nisam mogao - navodi naš sagovornik.
Drugi sagovornik nam je ispričao da je zbog blokade računa doživeo veliku neprijatnost. Kako je naveo, sinoć je pokušao da plati večeru karticom, ali je ona odbijena.
- Prilikom plaćanja računa za mobilni telefon, aplikacija mi je dvaput skinula novac, a uplata nije proknjižena, a račun, naravno, nije plaćen. Prilikom odlaksa u prodavnicu bivam vraćen sa kase zato što kartica nije u funkciji. Juče sam otišao u restoran i nisam mogao da platim ručak, a para na računu imam. Da ne govorim o plati, koja je uplaćena, a sada zarobljena na računu. Korisnički servis je nemoguće dobiti, pa sam se uputio u sedište banke gde me je zatekao natpis "ekspozitura ne radi zbog tehničkih problema". Ukratko, plaćam račune, novac se skida sa tekućeg (duplo), a nemam nikakvu potvrdu da je račun plaćen. Ovakvo iskustvo nikada nisam doživeo. Samo čekam da podignem sav novac sa računa i pređem u drugu banku - navodi naš izvor.
Zbog celokupne situacije obratili smo se i Mobi Banci direktno, a kako navode prekid bi trebalo da bude otklonjen do 14 časova.
- Usled mesečnih obračuna i obrada, Mobi banka je imala poteškoća u radu informacionog sistema. Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima. Novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama. Najiskrenije se izvinjavamo našim korisnicima jer nisu u mogućnosti da raspolažu svojim sredstvima brzo, efikasno i lako kao što su navikli - naveli su iz ekspoziture.
- Očekujemo i verujemo da će se do 14 časova uspostaviti sve funkcionalnosti banke. Izvinjavamo se ovom prilikom zbog nastale situacije i molimo Vas da imate u vidu da Mobi Banka preduzima sve mere i radnje kako bi osnovne funkcionalnosti bile dostupne klijentima Banke - dodaju oni.
- Problem je nastao kada smo zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći inicirali optimizaciju naše core baze. Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu i jutros su se ponovile poteškoće u radu aplikacija i plaćanju platnim karticama. Podizanje sredstva na bankomatima Mobi Banke u dinarima odvija se neometano, dok podizanje evra nije trenutno dostupno - kažu iz Mobi Banke, iako su građani naveli da u toku jučerašnjeg dana nije bilo moguće podići novac na bilo kom bankomatu u Beogradu.
- Tokom jučerašnjeg dana, u periodu od 12 časova do 15 časova, došlo je do nedostupnosti mobilne i veb aplikacije, a od 16 časova uspostavljen je stabilan sistem. Najveći deo zarada proknjižen je u večernjim satima, a transakcije od juče i danas biće realizovane u potpunosti - zaključili su.