"ОВДЕ ЈЕ ОПСАДНО СТАЊЕ" Београђани бесни због Моби Банке: Рачуни им БЛОКИРАНИ, новца ни на видику (ФОТО)
Грађани се у последњих неколико дана масовно жале да из "Моби Банке" не могу да подигну свој новац.
Многи од њих жалили су се путем друштвених мрежа, звали адвокате и неуспешно покушавали да добију запослене у банци.
Две нове потпредседнице у Извршном одбору компаније Делез
НЕМАЧКОЈ ОТКУЦАВА САТ: "Имамо још мало времена да спречимо катастрофу"
"СПРЕМИТЕ СЕ ЗА НАЈГОРИ СЦЕНАРИО" Паника у ЕУ: Овим земљама прети највећа гасна криза
Једна од очајних грађанки обратила се нашој редакцији у нади да ће се њен проблем ускоро решити.
Александра Марјановић позвала нас је јутрос говорећи да је преко туристичких ваучера које је делила Република Србија требало да крене за Бању, међутим када је покушала да подигне новац са свог рачуна сачекало ју је непријатно изненађење.
- Када сам видела да не могу да подигнем новац позвала сам банку, међутим нисам добила никакве информације. Само су ми рекли да не знају када ћу моћи да подигнем средства - наводи Александра.
Како додаје, на путовање је требало да крене са баком која је инвалид и ћеркицом од 10 година која се веома радовала одласку на одмор.
- Нажалост, морали смо да откажемо путовање јер немамо начин да дођемо до новца с обзиром на то да банка не пушта средства - објашњава Александара.
Она наводи да није једина која се жалила на Моби Банку, те да је исте информације добила и од својих пријатељица.
- Ово је невиђени безобразлук. Једино што ми је преостало је да се обратим медијима - закључује она.
Друштвене мреже су преплављене фотографијама и негативним коментарима на рачун Моби Банке.
- Налазим се у филијали Моби Банке. Овде је опсадно стање. Људи долазе са децом, филијала је затворена, људе обавештавају иза затворених врата. Ја одбијам да изађем док ми не дају писмену потврду да не могу да ми исплате новац - навео је један човек на Твитеру.
Како су навели, када покушају да приступе свом текућем рачуну путем мобилног банкарства добијају добијају информацију да провере своју интернет конекцију, иако су на исти повезани.
Репортер нашег портала отишао је на лице места након што смо од грађанке добили информацију о задржавању средстава, и како нас је обавестио испред банке и даље стоје изнервирани и бесни грађани.
Људи су углавном имали сличне коментаре као и наша читатељка која нас је позвала јутрос, па су навели да су им рачуни блокирани баш пред полазак на летовање.
- Ово је једини банкомат који ради у граду. Требало је да кренем на летовање, али ми је новац заробљен на рачуну. Огорчен сам, једва чекам да напустим банку. Морао сам да се спремим за путовање и купим ствари, али нисам могао - наводи наш саговорник.
Други саговорник нам је испричао да је због блокаде рачуна доживео велику непријатност. Како је навео, синоћ је покушао да плати вечеру картицом, али је она одбијена.
- Приликом плаћања рачуна за мобилни телефон, апликација ми је двапут скинула новац, а уплата није прокњижена, а рачун, наравно, није плаћен. Приликом одлакса у продавницу бивам враћен са касе зато што картица није у функцији. Јуче сам отишао у ресторан и нисам могао да платим ручак, а пара на рачуну имам. Да не говорим о плати, која је уплаћена, а сада заробљена на рачуну. Кориснички сервис је немогуће добити, па сам се упутио у седиште банке где ме је затекао натпис "експозитура не ради због техничких проблема". Укратко, плаћам рачуне, новац се скида са текућег (дупло), а немам никакву потврду да је рачун плаћен. Овакво искуство никада нисам доживео. Само чекам да подигнем сав новац са рачуна и пређем у другу банку - наводи наш извор.
Због целокупне ситуације обратили смо се и Моби Банци директно, а како наводе прекид би требало да буде отклоњен до 14 часова.
- Услед месечних обрачуна и обрада, Моби банка је имала потешкоћа у раду информационог система. Потешкоће су се одразиле на успореност рада апликација, отежано плаћање картицама, као и уплате и исплате на банкоматима. Новац ниједног клијента није ни на један начин угрожен ИТ потешкоћама. Најискреније се извињавамо нашим корисницима јер нису у могућности да располажу својим средствима брзо, ефикасно и лако као што су навикли - навели су из експозитуре.
- Очекујемо и верујемо да ће се до 14 часова успоставити све функционалности банке. Извињавамо се овом приликом због настале ситуације и молимо Вас да имате у виду да Моби Банка предузима све мере и радње како би основне функционалности биле доступне клијентима Банке - додају они.
- Проблем је настао када смо због повећане активности клијената и броја трансакција током ноћи иницирали оптимизацију наше цоре базе. Нажалост, процес се није окончао у очекиваном времену и јутрос су се поновиле потешкоће у раду апликација и плаћању платним картицама. Подизање средства на банкоматима Моби Банке у динарима одвија се неометано, док подизање евра није тренутно доступно - кажу из Моби Банке, иако су грађани навели да у току јучерашњег дана није било могуће подићи новац на било ком банкомату у Београду.
- Током јучерашњег дана, у периоду од 12 часова до 15 часова, дошло је до недоступности мобилне и веб апликације, а од 16 часова успостављен је стабилан систем. Највећи део зарада прокњижен је у вечерњим сатима, а трансакције од јуче и данас биће реализоване у потпуности - закључили су.