Plaćanje računa bez provizije putem digitalnih servisa Direktne Banke
U poslednjih par godina, upravo su digitalni servisi obezbedili građanima uvek dostupnu i sigurnu banku
Digitalni servisi Direktne Banke dodatno su dobili na atraktivnosti ukidanjem provizije za izvršenje platnih naloga putem e-banking i m-banking aplikacija. Na ovaj način klijentima je, uz jednostavno korišćenje i komfor, omogućeno da uplatama posebno velikih računa ostvare značajne
uštede.
Komparativnu prednost digitalnih servisa Direktne Banke čine i brojne dodatne funkcionalnosti poput mogućnosti vođenja ličnih finansija, menjačkih poslova, brzog plaćanja korišćenjem opcije šablona za kopiranje već unetog naloga, jednostavnog pregleda izvoda, prometa računa, štedne i kreditne partije, kao i opcije pretrage najbližeg bankomata ili ekspoziture.
U poslednjih par godina, upravo su digitalni servisi obezbedili građanima uvek dostupnu i sigurnu banku, a broj korisnika ovih usluga iz godine u godinu beleži značajan rast. Prema podacima Narodnebanke Srbije, u ovoj godini više od polovine domaćih naloga za plaćanje je realizovano elektronskim putem, a trend rasta se očekuje i ubuduće.
Direktna Banka je upravljanje ličnim finansijama dodatno podigla na viši nivo i uvođenjem u ponudu novih paketa tekućih računa: Osnovni, Plus i Zlatni, koji su napravljeni po meri i potrebama klijenata. U okviru navedenih paketa klijentima je besplatno na raspolaganju i nova DinaCard debitna kartica Direktne Banke, prilagođena za sva bezgotovinska plaćanja robe i usluga, kao i za podizanje gotovine na bankomatima u zemlji.