Плаћање рачуна без провизије путем дигиталних сервиса Директне Банке
У последњих пар година, управо су дигитални сервиси обезбедили грађанима увек доступну и сигурну банку
Дигитални сервиси Директне Банке додатно су добили на атрактивности укидањем провизије за извршење платних налога путем е-банкинг и м-банкинг апликација. На овај начин клијентима је, уз једноставно коришћење и комфор, омогућено да уплатама посебно великих рачуна остваре значајне
уштеде.
Компаративну предност дигиталних сервиса Директне Банке чине и бројне додатне функционалности попут могућности вођења личних финансија, мењачких послова, брзог плаћања коришћењем опције шаблона за копирање већ унетог налога, једноставног прегледа извода, промета рачуна, штедне и кредитне партије, као и опције претраге најближег банкомата или експозитуре.
У последњих пар година, управо су дигитални сервиси обезбедили грађанима увек доступну и сигурну банку, а број корисника ових услуга из године у годину бележи значајан раст. Према подацима Народнебанке Србије, у овој години више од половине домаћих налога за плаћање је реализовано електронским путем, а тренд раста се очекује и убудуће.
Директна Банка је управљање личним финансијама додатно подигла на виши ниво и увођењем у понуду нових пакета текућих рачуна: Основни, Плус и Златни, који су направљени по мери и потребама клијената. У оквиру наведених пакета клијентима је бесплатно на располагању и нова ДинаЦард дебитна картица Директне Банке, прилагођена за сва безготовинска плаћања робе и услуга, као и за подизање готовине на банкоматима у земљи.