PO PRVI PUT U SRBIJI: Jedna od NAJZNAČAJNIJIH konferencija o digitalnim medijima u Narodnom pozorištu
U Narodnom pozorištu 15. decembra ove godine po prvi put u Srbiji održava se IAB MIXX Conferece & Awards, licencirano izdanje jedne od najznačajnijih globalnih konferencija o digitalnim medijima, marketingu i digitalnim biznis modelima.
Konferencija će na jednom mestu okupiti brojne kreatore, vizionare, eksperte digitalnih medija i marketinga, stratege, donosioce poslovnih odluka, kreativne umove i tehnološke geek-ove.
Posetioci konferencije biće u prilici da čuju bogata iskustva predavača sa razvijenijih tržišta. Na listi govornika koji će sa domaćom publikom podeliti svoja znanja, najbolje prakse i najaktuelnije trendove naćiće se neka od velikih imena digitalnih medija i marketinga.
Nicole Yershon
Nicole je neko ko godinama predvodi proces digitalnih inovacija. Osnovala je Ogilvy Digital Innovation Lab u Londonu i rukovodila njenim radom. Dugogodišnji uspešan rad za Ogilvy govori o neprocenjivom iskustvu koje povezuje moderne tehnologije, kreativnost, preduzetništvo i start-up. Nicole je tokom karijere osvojila brojne nagrade i priznanja, a članica je žirija na mnogim takmičenjima među kojima je iD&AD 2016 i Cannes Lions u kategoriji Inovacije.
Sada rukovodi sopstvenom agencijom i bavi se edukacijom. Njena predavanja o digitalu su inovativna, inspirativna, preduzetnički intonirana i motivišu slušaoce na promenu.
Dean Johnson
Dean dizajnira budućnost za svoje klijente iz različitih oblasti od industrije zabave, automobilske industrije, finansija do mode. Uvek je korak ispred ostalih kad se radi o tehnologiji, VR-u i AR-u, mobilnim komunikacijama, što mu omogućava da u pravom trenutku kreira pravi sadržaj za pravog klijenta. Percepcijom budućih trendova omogućava svojim klijentima da u sadašnjem trenutku dobiju buduće bitke u digitalnoj areni i tako nadjačaju konkurenciju. Top social influencer u domenu dizajna, kreativne upotrebe tehnologije i inovacija u marketingu. Dean je svoja znanja podelio sa brojnim učesnicima nekih od najvećih globalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu.
Jonny Watson
Jonny Watson – digitalni kreativni direktor, nekada copywriter koji nikako ne voli prazne reči i “pričam ti priču” nastupe. Bavi se rečima, a insistira na akciji. Osvajač brojnih nagrada, član žirija i predavač na mnogim takmičenjima i prestižnim konferencijama širom sveta. Praktičar digitala koji će na najbolji način na MiXX-u podeliti iskustvo kako treba raditi sa brendovima. Svoja predavanja započinje rečima: ”I’ll share examples of how brands are using digital to walk the walk, instead of talking the talk.” Digital nije medium u koji možete jednostavno “presaditi” svoj dosadašnji marketing, pa zato oglas možda i nije najbolji način oglašavanja vašeg proizvoda.
Lazar Džamić
Početkom ovog milenijuma učestvuje u stvaranju i eksplozivnom rastu digitalne sfere marketinga kod nas, nakončega savelikim uspehom pomagaže brojnim agencijama i klijentima da rastu i napreduju kroz digital. Specijalista za integrativno planiranje na najvišem nivou i neko ko već skoro dve decenije, kako kaže, propoveda o presudnom značaju digitala i eCRM za uspešno poslovanje.
Radio je sa najvećim klijentima i globalnim brendovima, otvarajući im uvek mogućnosti još kreativnijeg nastupa, posebno kada je reč o Google platformama. Predavač je na brojim konferencijama, a preko osam godina kao član žirija, učestuje na nekoliko različitih strukovnih takmičenja u Londonu među kojima je i Direct Marketing Awards. Za svoj posao voli da kaže da je to “kao pranje prozora” – omogućava da brendovi i potrošači bolje sagledaju jedni druge u prenatrpanom i zbunjujućem svetu.
Mika Tasić
Još devedesetih godina Mika je radio inovativnacreative-tech rešenja za UNIQLO i Jaguar, trenutno živi i radi u Londonu kaofreelance Technology Lead u kompaniji Google. Njegovo predavnje biće uvid u drugačiju stvarnost, nakon čega ćete bespogovorno prihvatiti njegovu tvrdnju "Reality is real, even when it’s virtual".Internet of things i izmeštanje interakcije i inteligencije sa ekrana u fizičku realnost i nove proizvode, bila je tema velikog broja projekata i kampanja na kojima je Mika tokom proteklih godina radio. Polako prevazilazimo eru Interneta, granice tehnološkog sveta se nepredvidivo šire i budućnost digitalnih tehnologija nam se ukazuje kao prostranstvo veće i blistavije od ičega što smo do sada mogli da zamislimo.
Debi Bester
Debi se bavi najefektnijim načinima korišćenja digitalnih tehnologija s ciljem da se revolucionarno unapredi način na koji brendovi komuniciraju sa kupcima i da to rezultira rastućom koristi za obe strane Njen pristup je da nisu tehnologije dominantne već ljudi i da svako od nas u ovom trenutku raspolaže svime što je neophodno za vrtoglavi rast sopstvenog biznisa. Tokom svoje karijere Debi je osvojila preko 110 nagrada od toga pet Grand Prix, nagradu za kreativnost i inovativnost -Cannes Lions, New York Festivals, London International, IAB, Eurobest i Direct Marketing Association Award.Kao neko ko rukovodi “departmanom za promene” u agenciji za inovacije, Debi je ekspert koji nudi odgovor kroz kreativni aktivizam – inovacije na zahtev.
Stepenicu po stepenicu, kroz edukaciju i primere dobrih praksi sa razvijenijih tržišta, želimo da edukujemo lokalnu publiku i kompletno tržište pomerimo napred. Rezervišite karte na zvaničnom sajtu IAB MIXX Conference 2016. –https://mixx.rs/