ПО ПРВИ ПУТ У СРБИЈИ: Једна од НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ конференција о дигиталним медијима у Народном позоришту
У Народном позоришту 15. децембра ове године по први пут у Србији одржава се ИАБ MIXX Цонфереце & Awards, лиценцирано издање једне од најзначајнијих глобалних конференција о дигиталним медијима, маркетингу и дигиталним бизнис моделима.
Конференција ће на једном месту окупити бројне креаторе, визионаре, експерте дигиталних медија и маркетинга, стратеге, доносиоце пословних одлука, креативне умове и технолошке геек-ове.
Посетиоци конференције биће у прилици да чују богата искуства предавача са развијенијих тржишта. На листи говорника који ће са домаћом публиком поделити своја знања, најбоље праксе и најактуелније трендове наћиће се нека од великих имена дигиталних медија и маркетинга.
Ницоле Yershon
Ницоле је неко ко годинама предводи процес дигиталних иновација. Основала је Ogilvy Дигитал Innovation Лаб у Лондону и руководила њеним радом. Дугогодишњи успешан рад за Ogilvy говори о непроцењивом искуству које повезује модерне технологије, креативност, предузетништво и старт-уп. Ницоле је током каријере освојила бројне награде и признања, а чланица је жирија на многим такмичењима међу којима је iD&AD 2016 и Cannes Лионс у категорији Иновације.
Сада руководи сопственом агенцијом и бави се едукацијом. Њена предавања о дигиталу су иновативна, инспиративна, предузетнички интонирана и мотивишу слушаоце на промену.
Деан Јохнсон
Деан дизајнира будућност за своје клијенте из различитих области од индустрије забаве, аутомобилске индустрије, финансија до моде. Увек је корак испред осталих кад се ради о технологији, ВР-у и АР-у, мобилним комуникацијама, што му омогућава да у правом тренутку креира прави садржај за правог клијента. Перцепцијом будућих трендова омогућава својим клијентима да у садашњем тренутку добију будуће битке у дигиталној арени и тако надјачају конкуренцију. Топ социал инфлуенцер у домену дизајна, креативне употребе технологије и иновација у маркетингу. Деан је своја знања поделио са бројним учесницима неких од највећих глобалних конференција посвећених дигиталном маркетингу.
Jonny Watson
Jonny Watson – дигитални креативни директор, некада copywriter који никако не воли празне речи и “причам ти причу” наступе. Бави се речима, а инсистира на акцији. Освајач бројних награда, члан жирија и предавач на многим такмичењима и престижним конференцијама широм света. Практичар дигитала који ће на најбољи начин на MiXX-u поделити искуство како треба радити са брендовима. Своја предавања започиње речима: ”I’ll share examples оф how брандс аре усинг дигитал то walk the walk, инстеад оф талкинг the талк.” Дигитал није медиум у који можете једноставно “пресадити” свој досадашњи маркетинг, па зато оглас можда и није најбољи начин оглашавања вашег производа.
Лазар Џамић
Почетком овог миленијума учествује у стварању и експлозивном расту дигиталне сфере маркетинга код нас, накончега савеликим успехом помагаже бројним агенцијама и клијентима да расту и напредују кроз дигитал. Специјалиста за интегративно планирање на највишем нивоу и неко ко већ скоро две деценије, како каже, проповеда о пресудном значају дигитала и еЦРМ за успешно пословање.
Радио је са највећим клијентима и глобалним брендовима, отварајући им увек могућности још креативнијег наступа, посебно када је реч о Google платформама. Предавач је на бројим конференцијама, а преко осам година као члан жирија, учестује на неколико различитих струковних такмичења у Лондону међу којима је и Дирецт Маркетинг Awards. За свој посао воли да каже да је то “као прање прозора” – омогућава да брендови и потрошачи боље сагледају једни друге у пренатрпаном и збуњујућем свету.
Мика Тасић
Још деведесетих година Мика је радио inovativnacreative-tech решења за UNIQLO и Јагуар, тренутно живи и ради у Лондону каофрееланце Technology Леад у компанији Google. Његово предавње биће увид у другачију стварност, након чега ћете беспоговорно прихватити његову тврдњу "Reality ис реал, евен when ит’с виртуал".Интернет оф things и измештање интеракције и интелигенције са екрана у физичку реалност и нове производе, била је тема великог броја пројеката и кампања на којима је Мика током протеклих година радио. Полако превазилазимо еру Интернета, границе технолошког света се непредвидиво шире и будућност дигиталних технологија нам се указује као пространство веће и блиставије од ичега што смо до сада могли да замислимо.
Деби Бестер
Деби се бави најефектнијим начинима коришћења дигиталних технологија с циљем да се револуционарно унапреди начин на који брендови комуницирају са купцима и да то резултира растућом користи за обе стране Њен приступ је да нису технологије доминантне већ људи и да свако од нас у овом тренутку располаже свиме што је неопходно за вртоглави раст сопственог бизниса. Током своје каријере Деби је освојила преко 110 награда од тога пет Гранд Prix, награду за креативност и иновативност -Cannes Лионс, New York Фестивалс, Лондон Интернатионал, ИАБ, Еуробест и Дирецт Маркетинг Association Award.Kao неко ко руководи “департманом за промене” у агенцији за иновације, Деби је експерт који нуди одговор кроз креативни активизам – иновације на захтев.
Степеницу по степеницу, кроз едукацију и примере добрих пракси са развијенијих тржишта, желимо да едукујемо локалну публику и комплетно тржиште померимо напред. Резервишите карте на званичном сајту ИАБ MIXX Цонференце 2016. –https://mixx.rs/