Počinje konferencija IAB Virtual Day
Usled aktuelne situacije, Udruženje IAB Serbia bilo je primorano da odloži ovogodišnji Digital Day u formatu u kom nam je poznat.
Ipak, godinu koja je pored svega donela i mnogo značajnih promena u okviru digitalne industrije zaključiće jednodnevnom konferencijom IAB Virtual Day koja će se održati u četvrtak, 26. novembra u formi webinara. Početak je zakazan za 15 časova.
Ovaj događaj na jednom mestu okupiće 400-500 aktera digitalne zajednice, a pokrenuće se aktivna diskusija o aktuelnim temama poput:
- Preseka razvoja digitalne industrije;
- Digitalne transformacije;
- Predviđanja o trendovima koje možemo očekivati u narednoj godini i sl.
U ulozi predavača naći će se nekoliko inostranih keynote speaker-a, dok su u planu i 2 panel diskusije sa akterima sa domaćeg tržišta koji će se baviti gore navedenim temama, ali i obuhvatiti neke od trendova razvoja koje smo mogli primetiti tokom ove godine.
Neki od potvrđenih predavača su Volker Hein - CTO | Central & Eastern Europe, SAP, Ana Milićević - Principal & co-founder // Sparrow Advisers, Neal Scaffer - President, PDCA Social / Autor
Osim ovoga, biće predstavljene i dve studije slučaja.
Prisustvo konferenciji će biti besplatno, sa neophodnom registracijom unapred.
Više informacija o programu i učesnicima prijavljeni će dobiti nakon registracije.
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.