POSLE VIŠE OD 30 GODINA, ŽELEZNIČKI SAOBRAĆAJ PONOVO ŽIVI: Od Beograda do Novog Sada za samo 27 MINUTA
Kako je saopšteno iz Kabinet, iz ministarstva su naveli da je Srbija tranzitna zemlja i da ćemo završetkom železničkog Koridora 10 postatio nezaobilazna ruta, jer su za 300 kilometara kraći od Koridora 4 koji prolazi kroz Rumuniju i Bugarsku.
Na jesen sledeće godine od Beograda do Novog Sada putovaće se 27 minuta, rečeno je iz ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, koji su danas obišli gradilište izgradnje železničkog vijadukta u okviru projekta modernizacije brze pruge Beograd-Budimpešta.
Iz ministarstva su posle obilska radova na brzoj pruzi Beograd-Budimpešta podsetili da se prethodnih 30 i više godina nije ulagalo u železnički saobraćaj, da se sada to popravlja, jer zemlja napreduje onoliko koliko ulaže u svoju železnicu.
- Naši ciljevi su da sledeće godine na jesen do Novog Sada putujemo za 27 minuta bez stajanja, da započnemo što pre radove na trećoj deonici od Novog Sada do Subotice, kao i da do 2025. imamo završenu deonicu od Beograda do Niša - rečeno je iz ministarstva.
"MOJA PRVA PLATA": Ko sve ima pravo na novac iz državnog budžeta i kako da se prijavite?
INSPEKCIJA ZATVARA GRADILIŠTE, ČEŠLJA "RAD NA CRNO": Evo šta donosi novi Zakon o bezbednosti i zdravlju na radu
EVO KO ĆE SVE DOBITI MINIMALAC: Ove uslove morate ispuniti ako želite pomoć od države
Kako je saopšteno iz Kabinet, iz ministarstva su naveli da je Srbija tranzitna zemlja i da ćemo završetkom železničkog Koridora 10 postatio nezaobilazna ruta, jer su za 300 kilometara kraći od Koridora 4 koji prolazi kroz Rumuniju i Bugarsku.
Dodali su da Koridor 10 znači povezivanje regiona sa jugom i Evropom i istakla da će sledeće godine početi radovi na izgradnji brze pruge od Beograda do Niša.
- Pored toga, započinjemo razgovore sa evropskim partnerima za brzu prugu od Niša do Preševa, radiće se i nastavak rekonstrukcije barske pruge, u koju se nije ulagalo od njene izgradnje. Radimo sa najboljim svetskim kompanijama i ulažemo ogroman novac u infrastrukturu - rečeno je iz ministartva.
Direktor "Infrastruktura železnice Srbije" Nebojša Šurlan kaže da se na ovoj deonici trenutno izvode radovi na tunelu i vijaduktu Čortanovci, te da je stepen realizacije 92 odsto.
- Kao investitor zadovoljni smo napretkom, u dnevnoj smo komunikaciji i sve rešavamo zajedno. Ubeđen sam da ćemo radove završiti u ugovorenom roku - rekao je Šurlan.
Mansurbek Sultanov, direktor ogranka "Ruskih železnica" u Srbiji, koji izvode radove, zahvalio je na poverenju koje je ukazano ovoj kompaniji i rekao da su ponosni što mogu da učestvuju u velikim projektima i važnom koraku napred u istoriji Srbije.
- Ovaj projekat je značajan ne samo za Srbiju, već i za Balkan i Evropu. Zapravo, reč je o integrisanju srpskih železnica u panevropski koridor. Napravili smo lepu saradnju srpskih i ruskih firmi. Radi se i dispečerkski centar i zajedno ćemo rekonstruisati i barsku prugu - rekao je Sultanov.
PROGRAM "MOJA PRVA PLATA" OBRADOVAĆE MLADE! Evo šta on predstavlja i kakve olakšice će imati nezaposleni
VAŽNO OBAVEŠTENJE ZA GRAĐANE SRBIJE: Kako da nastavite otplatu kredita nakon moratorijuma? U oktorbu TRI OPCIJE
NEMAJU SVI PRAVA NA DRŽAVNU POMOĆ! Za minimalac će biti izostavljena OVA GRUPA RADNIKA
ŽELE POTPUNU ZAŠTITU OD KORONA VIRUSA: Evo koja zemlja predlaže rad od kuće barem DO KRAJA GODINE
DOBRA VEST ZA SVE VOĆARE: U EU oduševljeni kvalitetom naših sadnica, Srbija dobila pravo na izvoz MEĐU PRVIMA