Preko Alibabe do kupaca srpske robe u Kini: Virtuelni samit za nove prodavce
Platforma predstavlja i najveću prekograničnu B2C (business to consumer) platformu elektronske trgovine u Kini koja okuplja više od 26.000 stranih kompanija
Privredna komora Srbije pozvala je sve zainteresovane kompanije da od 19. do 21. januara učestvuju na Alibabinom "Virtuelnom samitu za nove prodavce Tmall Global" (Tmall Global New Seller Virtual Summit 2021) i iskoriste priliku da svoje proizvode i brendove predstave ogromnom kineskom tržištu.
GDE SU PARE SRPSKIH TURISTA? Paklena situacija za one koji su uplatili odmor u Grčkoj prošlog leta
Snežne padavine uzrokovale kvarove u distributivnom sistemu
UBRZALA INFLACIJA U KINI: Najveća azijska ekonomija pred problemom, razlog je potpuno iznenađujuć
- Ovo je velika šansa za sve naše kompanije da se predstave i nađu kupce na kineskom tržištu. Tmall Global je platforma za elektronsku trgovinu Alibaba Grupe, i kao jedna od najposećenijih veb lokacija za maloprodaju omogućava preduzećima širom sveta da svoje proizvode prodaju u NR Kini - objasnio je Mihailo Vesović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju Privredne komore Srbije.
Platforma predstavlja i najveću prekograničnu B2C (business to consumer) platformu elektronske trgovine u Kini koja okuplja više od 26.000 stranih kompanija u 5.300 kategorija iz više od 84 zemalje i regiona, pomažući inostranim brendovima da dođu do 800 miliona potrošača koji u NR Kini kupuju preko Alibabe.
Vesović ističe da je Alibaba Grupa u procesu uvođenja olakšavajućih mera za pristup Tmall Global platformi za zemlje kao što je Srbija, za brendove koji imaju potencijal da budu prepoznati i nađu kupce u NR Kini.
Na Samitu će takođe biti predstavljeni poslovni modeli pogodni za mala i srednja preduzeća koja žele da njihovi proizvodi uđu u sektor maloprodaje u NR Kini. Stručnjaci Tmall Global informisaće vlasnike kompanija ili distrubutere brendova o raznim poslovnim rešenjima za plasman proizvoda na kinesko tržište na kome rastuća srednja i visoka klasa sve više kupuje uvozne proizvode iz celog sveta. Predstavnici kompanija zainteresovani za učešće na virtuelnom samitu, mogu da se do 15. januara registruju onlajn i dobiju sva dodatna obaveštenja o detaljima samita OVDE
Alibaba Grupa, osnovana 1999. godine, danas je najveća svetska kompanija za maloprodaju i e-trgovinu i jedna od vodećih Internet kompanija. U 2020. rangirana je kao peta najveća kompanija za veštačku inteligenciju i jedna od najvećih investicionih korporacija na svetu.
Kompanija je lider u elektronskoj trgovini, i u vlasništvu ima veliki broj kompanija od kojih su najpoznatije Alibaba, AliExpress, AliPay, Taobao, Tmall, a širi se i na medijsku industriju.