Преко Алибабе до купаца српске робе у Кини: Виртуелни самит за нове продавце
Платформа представља и највећу прекограничну Б2Ц (business то цонсумер) платформу електронске трговине у Кини која окупља више од 26.000 страних компанија
Привредна комора Србије позвала је све заинтересоване компаније да од 19. до 21. јануара учествују на Алибабином "Виртуелном самиту за нове продавце Tmall Global" (Tmall Глобал New Seller Виртуал Summit 2021) и искористе прилику да своје производе и брендове представе огромном кинеском тржишту.
ГДЕ СУ ПАРЕ СРПСКИХ ТУРИСТА? Паклена ситуација за оне који су уплатили одмор у Грчкој прошлог лета
Снежне падавине узроковале кварове у дистрибутивном систему
УБРЗАЛА ИНФЛАЦИЈА У КИНИ: Највећа азијска економија пред проблемом, разлог је потпуно изненађујућ
- Ово је велика шанса за све наше компаније да се представе и нађу купце на кинеском тржишту. Tmall Глобал је платформа за електронску трговину Алибаба Групе, и као једна од најпосећенијих веб локација за малопродају омогућава предузећима широм света да своје производе продају у НР Кини - објаснио је Михаило Весовић, директор Сектора за стратешке анализе, услуге и интернационализацију Привредне коморе Србије.
Платформа представља и највећу прекограничну Б2Ц (business то цонсумер) платформу електронске трговине у Кини која окупља више од 26.000 страних компанија у 5.300 категорија из више од 84 земаље и региона, помажући иностраним брендовима да дођу до 800 милиона потрошача који у НР Кини купују преко Алибабе.
Весовић истиче да је Алибаба Група у процесу увођења олакшавајућих мера за приступ Tmall Глобал платформи за земље као што је Србија, за брендове који имају потенцијал да буду препознати и нађу купце у НР Кини.
На Самиту ће такође бити представљени пословни модели погодни за мала и средња предузећа која желе да њихови производи уђу у сектор малопродаје у НР Кини. Стручњаци Tmall Глобал информисаће власнике компанија или диструбутере брендова о разним пословним решењима за пласман производа на кинеско тржиште на коме растућа средња и висока класа све више купује увозне производе из целог света. Представници компанија заинтересовани за учешће на виртуелном самиту, могу да се до 15. јануара региструју онлајн и добију сва додатна обавештења о детаљима самита ОВДЕ
Алибаба Група, основана 1999. године, данас је највећа светска компанија за малопродају и е-трговину и једна од водећих Интернет компанија. У 2020. рангирана је као пета највећа компанија за вештачку интелигенцију и једна од највећих инвестиционих корпорација на свету.
Компанија је лидер у електронској трговини, и у власништву има велики број компанија од којих су најпознатије Алибаба, AliExpress, AliPay, Таобао, Tmall, а шири се и на медијску индустрију.