Ulaz je BESPLATAN: METRO je otvorio izložbu na kojoj možete probati čak i JAPANSKE ALGE!
Jedinstvena izložba otvorena je od 13. septembra do 2. oktobra
Jedinstvena interaktivna izložba "METRO unboxed" otvorena je za posetioce u Reuterkaserne, u istorijskom centru Dizeldorfa. Događaj, otvoren do 2. oktobra, posetiocima nudi da svim čulima iskuse savremeni i raznoliki ambijent veleprodaje i maloprodaje.
Od OVOG VOĆA u Srbiji možete da ZARADITE čak 100 evra po kilogramu! (VIDEO)
Možete biti vlasnik poslednjeg bisera Novog Sada: Površina kao TRI SPENSA traži kupca
Posetioci mogu da probaju internacionalne specijalitete iz različitih zemalja u kojima METRO posluje – od japanskih algi do moldavskih vina i španske Serrano pršute – i da se u razgovoru s lokalnim METRO osobljem iz 25 zemalja upoznaju sa digitalnim inovacijama i najnovijim projektima koji predstavljaju budućnost trgovine. Najsavremenija projekciona tehnologija i sofisticirani eksponati čine posetu "METRO unboxed" jedinstvenim iskustvom. Ulaz je besplatan.
- Nakon listiranja naše kompanije na berzi u julu ove godine, želimo da novi METRO i direktno predstavimo javnosti. Posetioci će moći da vide kako podržavamo nezavisne preduzetnike širom sveta, kako pomažemo da se unapredi život u gradovima i mestima, i zašto smo lider u oblasti društvene odgovornosti. "Kroz METRO unboxed" ne pokazujemo samo ono što se trenutno dešava u svetu veleprodaje i maloprodaje, već posetioce vodimo na putovanje na kome će otkriti prehrambene i tehnološke trendove budućnosti. Nit koja prožima celu izložbu jeste fokus na našu posvećenost podsticanju održivosti u veleprodaji i maloprodaji - rekao je Olaf Koch, predsednik upravnog odbora METRO AG.
Kompanija METRO
METRO je vodeći međunarodni specijalista za veleprodaju i prehrambene proizvode. Kompanija posluje u 35 zemalja i zapošljava više od 150.000 ljudi širom sveta. Tokom finansijske 2015/16 godine METRO je generisao prihod od približno 37 milijardi evra. Kompanija pruža rešenja prilagođena ispunjavanju lokalnih i međunarodnih potreba svojih veleprodajnih i maloprodajnih kupaca. METRO postavlja standarde sutrašnjice
kada je reč o usmerenosti na potrošača, digitalnim rešenjima i održivim poslovnim modelima kroz svoje prodajne brendove METRO/MAKRO Cash & Carry i Real, usluge dostave i inicijative za digitalizaciju. Za više informacija, posetite www.metroag.de.
Na "METRO unboxed" posetioci će se upoznati s načinom na koji inovativni veleprodajni koncepti, usvojeni od strane kompanije na različitim tržištima širom sveta, pomažu našim kupcima da budu uspešniji i kako partnerstvo s lokalnim proizvođačima doprinosi unapređenju raznovrsnosti i održivosti. Od ukupno 38 izložbenih jedinica koje su raspoređene na dva sprata na 2.000 kvadratnih metara u pop-up paviljonu, 25 štandova je tematski posvećeno različitim METRO zemljama, koji će s ponosom predstaviti najreprezentativnije i najoriginalnije lokalne projekte iz svojih zemalja. Koncept, dizajn i raspored svakog štanda osmišljeni su tako da verodostojno predstave lokalno osoblje i pruže autentičnu sliku o zemljama iz kojih dolaze.
- Srećan sam kada vidim koliko su naši zaposleni uključeni u predstavljanje svojih zemalja i lokalnih projekata na tako autentičan i životan način. Dolaze iz 25 zemalja da pruže autentične uvide u svoje odnose s lokalnom zajednicom i predstave načine na koje pružaju podršku svojim kupcima, kroz različite pristupe, ali uvek s istinskom posvećenošću. Kombinacija međunarodne ekspertize i lokalnog pristupa ispunjavanju potreba kupaca – upravo to je izvor iz kog naša kompanija crpi svoju snagu - rekao je Pieter Boone, operativni direktor (COO) i član upravnog odbora METRO AG.
Interaktivna izložba "METRO unboxed" otvorena je od 13. septembra do 2. oktobra
- Specijaliteti i inovacije iz 35 zemalja na preko 2.000 kvadratnih metara – besplatan ulaz
- 38 izložbenih jedinica u pop-up paviljonu, uključujući 25 internacionalnih štandova čiji su domaćini radnici METRO-a iz različitih zemalja
Na putovanju kroz "METRO unboxed" posetioci su u mogućnosti da istraže različite međunarodne formate i aspekte veleprodaje i maloprodaje. Na primer, mogu se iz prve ruke upoznati s indijskom kiranom (mala tradicionalna piljarnica u komšiluku koja prodaje raznovrsne tipične indijske proizvode), isprobati različite proizvode iz Italije ili se oduševiti raznovrsnim algama iz Japana.
Takođe, mogu naći inspiraciju u priči o uspehu porodice poljskih preduzetnika. U međuvremenu, u učionici, METRO Srbija demonstrira lokalnu humanitarnu inicijativu koja deci s poteškoćama u razvoju obezbeđuje zdrave obroke. Dok posetioci šetaju kroz izložbu, mogu isprobati digitalne aplikacije kao što je ‘SeedBoard’. Na prvi pogled, izgleda kao obično parče kartona, međutim, na specifičnim tačkama unutar paviljona na nju se mogu projektovati video snimci.
Izložba "METRO unboxed" je vrhunac tronedeljnog Dizeldorf festivala, renomiranog kulturnog događaja koji se već 27 godina održava u Dizeldorfu. U paviljonu "METRO unboxed" tokom trajanja izložbe biće organizovano više od 10 kuvarskih događaja u kojima će biti predstavljeni međunarodno priznati kuvari ovenčani Mišelin zvezdicama i top šefovi iz različitih regiona, kako bi posetiocima pružili priliku da počaste svoja nepca i uživaju u zabavi. Dodatno, muzičke tačke koje izvode lokalni umetnici iz Dizeldorfa svakog dana će obogatiti program opuštajućom i dinamičnom atmosferom. "Koncert hrane" 22. i 23. septembra biće kombinacija muzike i hrane, s povrćem, voćem i drugom hranom u ulozi instrumenata.
Šest spavaćih soba, biblioteka, podrum vina... Ovaj DVORAC košta JEDAN EVRO, ali ima CAKA (VIDEO)
I samo "METRO unboxed" posvećeno je održivosti: paviljon izgrađen za izložbu po završetku događaja biće u potpunosti demontiran. Veliki deo materijala od kojih je bio izgrađen biće recikliran, a prostor na kojem je bio izgrađen izložbeni paviljon biće vraćen u originalno stanje.
O "METRO unboxed"
"METRO unboxed" je izložba koja posetiocima pruža priliku da svim svojim čulima iskuse svet moderne veleprodaje i maloprodaje – od internacionalnih specijaliteta i održivih logističkih rešenja do digitalnih trendova budućnosti.
Tokom izložbe, međunarodni eksperti iz METRO-a će sa posetiocima voditi dijalog o višeslojnoj prirodi inovativnih veleprodajnih i maloprodajnih rešenja. Svakog dana, oni pomažu vlasnicima biznisa i kupcima sa svih strana sveta da idu napred, obogate život svojih gradova i mesta, i omoguće pronalaženje održivih odgovora na društvene izazove. Više o "METRO unboxed" saznajte na: www.metro-unboxed.com.