Улаз је БЕСПЛАТАН: МЕТРО је отворио изложбу на којој можете пробати чак и ЈАПАНСКЕ АЛГЕ!
Јединствена изложба отворена је од 13. септембра до 2. октобра
Јединствена интерактивна изложба "МЕТРО unboxed" otvorena је за посетиоце у Реутеркасерне, у историјском центру Дизелдорфа. Догађај, отворен до 2. октобра, посетиоцима нуди да свим чулима искусе савремени и разнолики амбијент велепродаје и малопродаје.
Од ОВОГ ВОЋА у Србији можете да ЗАРАДИТЕ чак 100 евра по килограму! (ВИДЕО)
Можете бити власник последњег бисера Новог Сада: Површина као ТРИ СПЕНСА тражи купца
Посетиоци могу да пробају интернационалне специјалитете из различитих земаља у којима МЕТРО послује – од јапанских алги до молдавских вина и шпанске Serrano пршуте – и да се у разговору с локалним МЕТРО особљем из 25 земаља упознају са дигиталним иновацијама и најновијим пројектима који представљају будућност трговине. Најсавременија пројекциона технологија и софистицирани експонати чине посету "МЕТРО unboxed" jedinstvenim искуством. Улаз је бесплатан.
- Након листирања наше компаније на берзи у јулу ове године, желимо да нови МЕТРО и директно представимо јавности. Посетиоци ће моћи да виде како подржавамо независне предузетнике широм света, како помажемо да се унапреди живот у градовима и местима, и зашто смо лидер у области друштвене одговорности. "Кроз МЕТРО unboxed" ne показујемо само оно што се тренутно дешава у свету велепродаје и малопродаје, већ посетиоце водимо на путовање на коме ће открити прехрамбене и технолошке трендове будућности. Нит која прожима целу изложбу јесте фокус на нашу посвећеност подстицању одрживости у велепродаји и малопродаји - рекао је Олаф Koch, председник управног одбора МЕТРО АГ.
Компанија МЕТРО
МЕТРО је водећи међународни специјалиста за велепродају и прехрамбене производе. Компанија послује у 35 земаља и запошљава више од 150.000 људи широм света. Током финансијске 2015/16 године МЕТРО је генерисао приход од приближно 37 милијарди евра. Компанија пружа решења прилагођена испуњавању локалних и међународних потреба својих велепродајних и малопродајних купаца. МЕТРО поставља стандарде сутрашњице
када је реч о усмерености на потрошача, дигиталним решењима и одрживим пословним моделима кроз своје продајне брендове МЕТРО/МАКРО Цасх & Carry и Реал, услуге доставе и иницијативе за дигитализацију. За више информација, посетите www.metroag.de.
На "МЕТРО unboxed" posetioci ће се упознати с начином на који иновативни велепродајни концепти, усвојени од стране компаније на различитим тржиштима широм света, помажу нашим купцима да буду успешнији и како партнерство с локалним произвођачима доприноси унапређењу разноврсности и одрживости. Од укупно 38 изложбених јединица које су распоређене на два спрата на 2.000 квадратних метара у поп-уп павиљону, 25 штандова је тематски посвећено различитим МЕТРО земљама, који ће с поносом представити најрепрезентативније и најоригиналније локалне пројекте из својих земаља. Концепт, дизајн и распоред сваког штанда осмишљени су тако да веродостојно представе локално особље и пруже аутентичну слику о земљама из којих долазе.
- Срећан сам када видим колико су наши запослени укључени у представљање својих земаља и локалних пројеката на тако аутентичан и животан начин. Долазе из 25 земаља да пруже аутентичне увиде у своје односе с локалном заједницом и представе начине на које пружају подршку својим купцима, кроз различите приступе, али увек с истинском посвећеношћу. Комбинација међународне експертизе и локалног приступа испуњавању потреба купаца – управо то је извор из ког наша компанија црпи своју снагу - рекао је Пиетер Бооне, оперативни директор (ЦОО) и члан управног одбора МЕТРО АГ.
Интерактивна изложба "МЕТРО unboxed" отворена је од 13. септембра до 2. октобра
- Специјалитети и иновације из 35 земаља на преко 2.000 квадратних метара – бесплатан улаз
- 38 изложбених јединица у поп-уп павиљону, укључујући 25 интернационалних штандова чији су домаћини радници МЕТРО-а из различитих земаља
На путовању кроз "МЕТРО unboxed" posetioci су у могућности да истраже различите међународне формате и аспекте велепродаје и малопродаје. На пример, могу се из прве руке упознати с индијском кираном (мала традиционална пиљарница у комшилуку која продаје разноврсне типичне индијске производе), испробати различите производе из Италије или се одушевити разноврсним алгама из Јапана.
Такође, могу наћи инспирацију у причи о успеху породице пољских предузетника. У међувремену, у учионици, МЕТРО Србија демонстрира локалну хуманитарну иницијативу која деци с потешкоћама у развоју обезбеђује здраве оброке. Док посетиоци шетају кроз изложбу, могу испробати дигиталне апликације као што је ‘СеедБоард’. На први поглед, изгледа као обично парче картона, међутим, на специфичним тачкама унутар павиљона на њу се могу пројектовати видео снимци.
Изложба "МЕТРО unboxed" je врхунац тронедељног Дизелдорф фестивала, реномираног културног догађаја који се већ 27 година одржава у Дизелдорфу. У павиљону "МЕТРО unboxed" tokom трајања изложбе биће организовано више од 10 куварских догађаја у којима ће бити представљени међународно признати кувари овенчани Мишелин звездицама и топ шефови из различитих региона, како би посетиоцима пружили прилику да почасте своја непца и уживају у забави. Додатно, музичке тачке које изводе локални уметници из Дизелдорфа сваког дана ће обогатити програм опуштајућом и динамичном атмосфером. "Концерт хране" 22. и 23. септембра биће комбинација музике и хране, с поврћем, воћем и другом храном у улози инструмената.
Шест спаваћих соба, библиотека, подрум вина... Овај ДВОРАЦ кошта ЈЕДАН ЕВРО, али има ЦАКА (ВИДЕО)
И само "МЕТРО unboxed" posvećeno је одрживости: павиљон изграђен за изложбу по завршетку догађаја биће у потпуности демонтиран. Велики део материјала од којих је био изграђен биће рециклиран, а простор на којем је био изграђен изложбени павиљон биће враћен у оригинално стање.
О "МЕТРО unboxed"
"МЕТРО unboxed" je изложба која посетиоцима пружа прилику да свим својим чулима искусе свет модерне велепродаје и малопродаје – од интернационалних специјалитета и одрживих логистичких решења до дигиталних трендова будућности.
Током изложбе, међународни експерти из МЕТРО-а ће са посетиоцима водити дијалог о вишеслојној природи иновативних велепродајних и малопродајних решења. Сваког дана, они помажу власницима бизниса и купцима са свих страна света да иду напред, обогате живот својих градова и места, и омогуће проналажење одрживих одговора на друштвене изазове. Више о "МЕТРО unboxed" saznajte на: www.metro-unboxed.com.