RADOVI NA DEONICI OD PRELJINE DO POŽEGE U PETOJ BRZINI: jedinstveno gradilište u Srbiji gotovo do decembra (FOTO)
Trasa budućeg auto puta od Preljine do Požege kažu građevinski stručnjaci jedinstveno je gradilište u ovom delu Evrope
Radovi na deonici Preljina - Požega su pojačani, probijanjem tunela u Trbušanima u dužini od 278 metara rešen je ključni deo na potezu od petlje u Preljini do tunela Laz, a graditelji su korak bliže zadatom cilju. Radovi na celoj trasi do Požege trebalo bi da budu gotovi u januaru sledeće godine dok se završetak deonice od Preljine do Pakovraća očekuje 15. decembra.
Posao težak, zahtevan i odgovoran, ali i unosan: Domaćinstvo Miloševića godišnje proizvede oko 100.000 rasada!
SVI POHRLILI DA KUPE NEKRETNINE NA OBALI CRNOGORSKOG MORA! Pregled cena kvadrata u nekim od omiljenih destinacija
CRNA KUTIJA će u automobilima biti OBAVEZNA! Uskoro na snagu stupa novo pravilo
Trasa budućeg auto puta od Preljine do Požege kažu građevinski stručnjaci jedinstveno je gradilište u ovom delu Evrope. Zahtevna geomorfologija iziskivala je intenziviranje radova a ključni deo na potezu od Preljine do Pakovraća, tunel Trbušani je pprobijen i u toku su završni radovi.
- Trenutno smo izbetonirali dva segmenta tunela, oko 30 metara, postoje bočni šipovi kojih ima oko 950 ostalo nam je još da uradimo oko 300 -rekao je Nikola Krtinić građevinski inženjer.
Prema rečima kineskih inženjera njihovi i naši radnici rade kao tim i najvažnije je da sve projektovano bude završeno u zadatom roku.
Da je zaista tako potvrđuju i naši podizvođači koji prate zadati tempo kako bi se ispoštovali svi rokovi.
Svakodnevni nadzor prisutan je na ovom gradilištu a meštani za ove radnike imaju samo reči hvale.
I Ministar građevinarstva i infrastrukture Tomislav Momirović naglašava da svaki dan mora biti maksimalno iskorišćen.
- Ne smemo da kalkulišemo, svaki dan radovi moraju da budu maksimalni - kazao je Momirović.
Deonica Preljina-Požega jedana je od najzahtevnijih na koridoru 11 jer se na dužini od tridesetak kilometara gradi tri tunela, 35 mostova, 11 nadvožnjaka i tri petlje.