РАДОВИ НА ДЕОНИЦИ ОД ПРЕЉИНЕ ДО ПОЖЕГЕ У ПЕТОЈ БРЗИНИ: јединствено градилиште у Србији готово до децембра (ФОТО)
Траса будућег ауто пута од Прељине до Пожеге кажу грађевински стручњаци јединствено је градилиште у овом делу Европе
Радови на деоници Прељина - Пожега су појачани, пробијањем тунела у Трбушанима у дужини од 278 метара решен је кључни део на потезу од петље у Прељини до тунела Лаз, а градитељи су корак ближе задатом циљу. Радови на целој траси до Пожеге требало би да буду готови у јануару следеће године док се завршетак деонице од Прељине до Паковраћа очекује 15. децембра.
Посао тежак, захтеван и одговоран, али и уносан: Домаћинство Милошевића годишње произведе око 100.000 расада!
СВИ ПОХРЛИЛИ ДА КУПЕ НЕКРЕТНИНЕ НА ОБАЛИ ЦРНОГОРСКОГ МОРА! Преглед цена квадрата у неким од омиљених дестинација
ЦРНА КУТИЈА ће у аутомобилима бити ОБАВЕЗНА! Ускоро на снагу ступа ново правило
Траса будућег ауто пута од Прељине до Пожеге кажу грађевински стручњаци јединствено је градилиште у овом делу Европе. Захтевна геоморфологија изискивала је интензивирање радова а кључни део на потезу од Прељине до Паковраћа, тунел Трбушани је pprobijen и у току су завршни радови.
- Тренутно смо избетонирали два сегмента тунела, око 30 метара, постоје бочни шипови којих има око 950 остало нам је још да урадимо око 300 -рекао је Никола Кртинић грађевински инжењер.
Према речима кинеских инжењера њихови и наши радници раде као тим и најважније је да све пројектовано буде завршено у задатом року.
Да је заиста тако потврђују и наши подизвођачи који прате задати темпо како би се испоштовали сви рокови.
Свакодневни надзор присутан је на овом градилишту а мештани за ове раднике имају само речи хвале.
И Министар грађевинарства и инфраструктуре Томислав Момировић наглашава да сваки дан мора бити максимално искоришћен.
- Не смемо да калкулишемо, сваки дан радови морају да буду максимални - казао је Момировић.
Деоница Прељина-Пожега једана је од најзахтевнијих на коридору 11 јер се на дужини од тридесетак километара гради три тунела, 35 мостова, 11 надвожњака и три петље.