Radovi na najtežoj deonici auto-puta od Preljine do Požege: Probijaju se najduži tuneli u Srbiji (FOTO)
Čak i za vreme vanrednog stanja radilo se na eksproprijaciji zemljišta.
Sa ukidanjem vanrednog stanja intezivirani su se radovi na gradnji deonice auto-puta od Preljine do Požege. Najveći izazov kineskim radnicima je kako savladati planinu Jelicu. Upravo tu su najintezivniji radovi poslednjih dana na probijanju dva tunela Munjino brdo i Laz koji će kada budu završeni biti najduži u Srbiji i to 2.800 i 2.900 metara.
GRAĐANI, NA OVE BROJEVE TELEFONA MOŽETE DOBITI INFORMACIJE O VAUČERIMA: Evo kako do putovanja u Srbiji
Markovići otišli na selo i ODLIČNO ZARAĐUJU: Pokrenuli NESVAKIDAŠNJI BIZNIS, potražnja na tržištu je OGROMNA
KAKVA PRAVILA ČEKAJU SRBE NA LETOVANJU: Šta će naši turisti MORATI DA ISPOŠTUJU kada budu putovali u Grčku
- Tunel Laz ima dve tunelske cevi na teritoriji grada, a jedna cev će upravo biti najduži tunel u Srbiji. Radnici su vredno radili i ušli su po 30 metara u obe tunelske cevi. Vrlo je značajan sam početak tih radova a tome je prethodili i priprema gradilišta na zaštiti ulaznih portala, i sve ono što je omogućilo da počne otkopavanje cevi. Sada se nadamo da će radovi ići značajno brže - rekao je pomoćnik gradonačelnika grada Čačka Milan Bojović.
Prema njegovim rečima Grad Čačak je preduzeo sve što je do njega, pa čak i za vreme vanrednog stanja radilo se na eksproprijaciji zemljišta.
- Na ovoj deonici Preljina - Požega od 137 rešenja za privremenu eksporprijaciju, 90 odsto je završeno, a slična je situacija i sa Moravskim koridorom gde smo od 1.067 rešenja za trajnu eksproprijaciju 70 posto završili. Izmene zakonskih rešenja usvojena su pre vanrednog stanja i to je omogućilo da se ubrzaju procesi - istakao je Bojović.
Moravski koridor i auto - put Koridor 11 imaju veliki značaj za Čačak ne samo zbog smanjenog vremena puta nego i zbog izmeštanja saobraćaja.
- Otvaranje deonice auto - puta Miloš Veliki značajno je skraćen put od Čačka do Beograda i to za sat vremena, zatim došao je veliki broj investitora u grad, a nastavak radova od Preljine do Požege, za koje čitavo rukovodstvo kaže da je jedno od najznačajnih gradilišta na teritoriji RS, kao i početak radova na Moravskom koridoru, najave izgradnje brze saobraćajnice Kragujevac-Mrčajevci, Čačak kao grad pozicionira na mapi države kao saobraćajno čvorište, a za nas to je i veliki potencijal za razvoj privrede, zapošljavanje sugrađana i razvoju turizma. Petlja Pakovraće biće direktna veza sa Ovčar Banjom, Zlatiborom, Crnom Gorom. Izgradnja deonice od Preljine do Pakovraća značajno će smanjiti gužve kroz grad i ubrzati put od Beograda ka Zlatiboru i Crnoj Gori, smanjiće se broj vozila sigurno za 15.000 - rekao je Bojović.
Inače, deonica auto-puta od Preljine do Požege najteža na Koridoru 11, ima tri tunela, 35 mostova, 4 nadvožnjaka i dve petlje.
ŠTA OTKRIVA ŠVERCERE: Carinici imaju posebne metode za odabir ljudi koje će kontrolisati
"Za deset sati rada i do 5.000 dinara" Vlasnici plantaža jagoda pronašli NOVI NAČIN da privuku berače
VENECIJU OČEKUJU VELIKI FINANSIJSKI GUBICI? I pored popuštanja mera ulice i dalje prazne!
SMISLIO JE APLIKACIJU ZA KOVID SA SAMO 17 GODINA: Odbio je da je proda "jer ne želi da profitira"
Do kraja godine veće plate u javnom sektoru: SJAJNE VESTI ZA SRBIJU