Rekordna posećenost jubilarnog Weekend Media Festivala: U tri dana 5000 posetilaca
Mnoštvo zanimljivih panela, atraktivnih predavača, popratnog sadržaja i odličan muzički program
Velikim koncertom Nene Belana i Fiumensa završeno je jubilarno izdanje Weekend Media Festivala koji je održan pod pokroviteljstvom Adris grupe. Stara fabrika duvana u Rovinju ove godine je ugostila više od 160 govornika na preko 60 panela. U protekla tri dana je na najvećem događanju medijske i komunikacijske industrije u jugoistočnoj Evropi učestvovalo rekordnih 5000 posetilaca.
Oborili rekord: Kineski voz od Pekinga do Šangaja juri 350 km/h (VIDEO)
Završen deseti Weekend Media Festival u Rovinju: Evo o čemu se govorilo na panelima
- Veliku desetu godišnjicu proslavili smo u revijalnom tonu kako i priliči – uz mnoštvo zanimljivih panela, atraktivnih predavača, popratnog sadržaja i odličan muzički program. Siguran sam da ovaj jubilarni Weekend nikoga nije ostavio ravnodušnim i veselimo se planiranju prve godine druge dekade festivala koji okuplja posetioce iz cele regije - zaključio je Tomo Ricov, direktor festivala.
U tri intenzivna dana ovogodišnji Weekend Media Festival definirao je koji nas ključni trendovi i izazovi očekuju u komunikacijskoj industriji, a govorilo se i o mindfulnessu, promjenama u konceptu prijevoza, start-upu koji mijenja globalno obrazovanje, dolasku umjetne inteligencije te kako Gugl i Fejsbuk dominiraju na tržištu oglašavanja.
- Jubilarku je obeležilo partnerstvo s nordijskim zemljama, imali smo panele o deset godina PR-a i digitala, a govorilo se i o STEM revoluciji. Takođe, zanimljiva rasprava razvila se na temu novinarstva 21. veka s kojeg je zaključak da je kvalitetan sadržaj prioritet čitatelja bez obzira kojom platformom se služi - kaže Nikola Vrdoljak, direktor programa.
Prvi dan Weekenda obeležilo je predavanje nagrađivanog novinara The Sunday Timesa Džonatana Kalverta koji je ispričao kako je izgledalo biti delom istrage koja je dovela do pada najmoćnijih ljudi FIFA-e, a prepuna dvorana bila je na panelu "Od Ramonesa do Rozge" na kojem je naučnik Boris Jokić govorio o važnosti suvremene muzike u obrazovanju.
Burna rasprava razvila se sledećeg dana na panelu "Agrokor naš svagdašnji" na kojem se razgovaralo o komunikaciji Agrokora u vreme krize sa zaključkom da je sve odrađeno pogrešno.
Panel "Sve što ste oduvek želeli da znate o susedima, a niste se usudili da ih pitate" bio je jedan od najzabavnijih na ovogodišnjem Weekendu. Učesnici su panel pretvorili u stand up komediju gde se svako zabavljao na svačiji račun osvrćući se na aktualnu situaciju na Balkanu uz fantastične primer dobrih i loših strana suseda.
Dodeljena su i priznanja za najbolje digitalne radove u devet SoMo Borac kategorija koji je ove godine imao rekordnih 145 prijava, a čak 55 reklamnih agencija iz regije konkurisalo je na BalCannes reviji. Najbolja agencija 2017. je Grey Ljubljana, a titulu najboljeg projekta odneo je Dear Mr. President, agencije Imago Ogilvy.