Рекордна посећеност јубиларног Weekend Медиа Фестивала: У три дана 5000 посетилаца
Мноштво занимљивих панела, атрактивних предавача, попратног садржаја и одличан музички програм
Великим концертом Нене Белана и Фиуменса завршено је јубиларно издање Weekend Медиа Фестивала који је одржан под покровитељством Адрис групе. Стара фабрика дувана у Ровињу ове године је угостила више од 160 говорника на преко 60 панела. У протекла три дана је на највећем догађању медијске и комуникацијске индустрије у југоисточној Европи учествовало рекордних 5000 посетилаца.
Оборили рекорд: Кинески воз од Пекинга до Шангаја јури 350 км/х (ВИДЕО)
Завршен десети Weekend Медиа Фестивал у Ровињу: Ево о чему се говорило на панелима
- Велику десету годишњицу прославили смо у ревијалном тону како и приличи – уз мноштво занимљивих панела, атрактивних предавача, попратног садржаја и одличан музички програм. Сигуран сам да овај јубиларни Weekend никога није оставио равнодушним и веселимо се планирању прве године друге декаде фестивала који окупља посетиоце из целе регије - закључио је Томо Рицов, директор фестивала.
У три интензивна дана овогодишњи Weekend Медиа Фестивал дефинирао је који нас кључни трендови и изазови очекују у комуникацијској индустрији, а говорило се и о mindfulnessu, промјенама у концепту пријевоза, старт-упу који мијења глобално образовање, доласку умјетне интелигенције те како Гугл и Фејсбук доминирају на тржишту оглашавања.
- Јубиларку је обележило партнерство с нордијским земљама, имали смо панеле о десет година ПР-а и дигитала, а говорило се и о СТЕМ револуцији. Такође, занимљива расправа развила се на тему новинарства 21. века с којег је закључак да је квалитетан садржај приоритет читатеља без обзира којом платформом се служи - каже Никола Врдољак, директор програма.
Први дан Weekenda обележило је предавање награђиваног новинара The Sunday Тимеса Џонатана Калверта који је испричао како је изгледало бити делом истраге која је довела до пада најмоћнијих људи ФИФА-е, а препуна дворана била је на панелу "Од Рамонеса до Розге" на којем је научник Борис Јокић говорио о важности сувремене музике у образовању.
Бурна расправа развила се следећег дана на панелу "Агрокор наш свагдашњи" на којем се разговарало о комуникацији Агрокора у време кризе са закључком да је све одрађено погрешно.
Панел "Све што сте одувек желели да знате о суседима, а нисте се усудили да их питате" био је један од најзабавнијих на овогодишњем Weekendu. Учесници су панел претворили у станд уп комедију где се свако забављао на свачији рачун осврћући се на актуалну ситуацију на Балкану уз фантастичне пример добрих и лоших страна суседа.
Додељена су и признања за најбоље дигиталне радове у девет СоМо Борац категорија који је ове године имао рекордних 145 пријава, а чак 55 рекламних агенција из регије конкурисало је на BalCannes ревији. Најбоља агенција 2017. је Grey Љубљана, а титулу најбољег пројекта однео је Деар Мр. Пресидент, агенције Имаго Ogilvy.