Rok trajanja proizvoda mnogo je kraći od datuma naznačenog na pakovanju: Trik je u jednoj oznaci
Čim otvorimo šampon da bismo videli kako miriše, njegovih 12 meseci počinje da ističe, što znači da onaj ko ga kupi najčešće nije prvi koji ga je i otvorio.
Na primer, ako u kutiji stoji broj 12, to znači da proizvod može da se koristi 12 meseci od trenutka kada ga otvorimo
Reklama Lidla izazvala “buru” u Srbiji!
Šamponi, regeneratori, mleka za skidanje šminke, micelarne vode i mnogi drugi kozmetički proizvodi na sebi imaju oznaku koja pokazuje koliki im je rok trajanja od trenutka kada ih otvorimo.
Znak izgleda kao otvorena kutija u kojoj se nalazi broj koji označava koliko meseci nakon otvaranja je taj proizvod bezbedan za upotrebu.
Na primer, ako u kutiji stoji broj 12, to znači da proizvod može da se koristi 12 meseci od trenutka kada ga otvorimo.
Ova oznaka nalazi se na poleđini svih kozmetičkih proizvoda, bilo da su to šamponi, sprejevi, balzami za usne ili kreme za lice i senke za oči. Iako bi trebalo da daje jednu od najznačajnijih informacija o onome što kupujemo, informaciju o periodu ispravnosti, ova oznaka izgubila je poentu.
Svako od nas, kada uđe u parfimeriju, u potrazi za savršenim proizvodom otvori i pomiriše sadržaj velikog broja bočica. Čim otvorimo šampon da bismo videli kako miriše, njegovih 12 meseci počinje da ističe, što znači da onaj ko ga kupi najčešće nije prvi koji ga je i otvorio.
Mnogima nije jasno zbog čega se ovaj znak nalazi samo na kutijama koje nisu zapečaćene ili obmotane celofanom, već i na bočicama čiji poklopac lako može da se podigne nared prodavnice.