Рок трајања производа много је краћи од датума назначеног на паковању: Трик је у једној ознаци
Чим отворимо шампон да бисмо видели како мирише, његових 12 месеци почиње да истиче, што значи да онај ко га купи најчешће није први који га је и отворио.
На пример, ако у кутији стоји број 12, то значи да производ може да се користи 12 месеци од тренутка када га отворимо
Реклама Лидла изазвала “буру” у Србији!
Шампони, регенератори, млека за скидање шминке, мицеларне воде и многи други козметички производи на себи имају ознаку која показује колики им је рок трајања од тренутка када их отворимо.
Знак изгледа као отворена кутија у којој се налази број који означава колико месеци након отварања је тај производ безбедан за употребу.
На пример, ако у кутији стоји број 12, то значи да производ може да се користи 12 месеци од тренутка када га отворимо.
Ова ознака налази се на полеђини свих козметичких производа, било да су то шампони, спрејеви, балзами за усне или креме за лице и сенке за очи. Иако би требало да даје једну од најзначајнијих информација о ономе што купујемо, информацију о периоду исправности, ова ознака изгубила је поенту.
Свако од нас, када уђе у парфимерију, у потрази за савршеним производом отвори и помирише садржај великог броја бочица. Чим отворимо шампон да бисмо видели како мирише, његових 12 месеци почиње да истиче, што значи да онај ко га купи најчешће није први који га је и отворио.
Многима није јасно због чега се овај знак налази само на кутијама које нису запечаћене или обмотане целофаном, већ и на бочицама чији поклопац лако може да се подигне наред продавнице.