RUSI GRADE SRBIJU: Dokle se stiglo sa izgradnjom najzahtevnije deonice na pruzi Beograd – Novi Sad
Za poslednje tri godine u Srbiji su ruske železnice rekonstruisale 205 kilometara pruge u vrednosti od 350 miliona dolara.
Trenutno se radi najzahtevnija deonica pruge Beograd – Novi Sad koja prolazi kroz Frušku goru sa dve tunelske cevi i velikim vijaduktom.
Ako se nalazite na SPISKU, danas možete da podignete 8.400 dinara!
Za ovo pravilo NISTE ZNALI, a ukoliko vas komšija prijavi PLATIĆETE PAPRENU KAZNU!
Da bi izgradili železnički vijadukt od četiri kilometra ruski "RŽD Internešnl" mora da ugradi 80 kilometara šipova i izgradi dve tunelske cevi kroz Frušku goru dužine nešto više od dva kilometra.
Brza pruga od Beograda do Budimpešte je prioritet "Železnica Srbije" i najveće gradilište u jugoistočnoj Evropi.
Deonica od Stare Pazove do Novog Sada prolazi kroz planinske delove Fruške gore i veoma je zahtevna jer se pruga direktno iz tunela spušta ka obali Dunava i silazi u Novi Sad. Deonica je duga 40 kilometara, a vijadukt skoro četiri kilometra.
- Na deonici od Stare Pazove do Novog Sada imamo 52 objekta. Osamnaest najvećih je trenutno u radu, a neki na samom završetku, kao što je denivelacija ukrštanja pruge za Šid i Novi Sad. Završeno je 99 odsto radova na tom ogromnom objektu - naveo je direktor Infrastrukture "Železnica Srbije" Miroljub Jeftić.
Projekat je domaći, a uradio ga je Institut CIP. Vozovi na ovoj dvokolosečnoj pruzi treba da postižu brzine do 200 kilometara na čas. Glavna prednost je što može da primi i putničke i teretne vozove.
- Ovo je najsavremenija pruga u našoj državi i regionu, po svim evropskim standardima, i ona nema nikakvih dodirnih tačaka sa putnom infrastrukturom, nego se pravi denivelacija puteva, podvožnjaci, nadvožnjaci a pruga ostaje ograđena kao što je auto-put - ističe direktor CIP-a Milutin Ignjatović.
CENE NAFTE U PADU: Evo šta je razlog tome, uprkos manjem uvozu i proizvodnji crnog zlata
Ko su "fiktivni kupci" stanova: Kako im uspeva da za pet godina sačuvaju 100.000 evra?
Dobre vesti: Srbija jedan od lidera Zapadnog balkana po količini investicija!
Srbija je za tri godine rekonstruisala 500 kilometara železničkih pruga, kažu u resronom ministarstvu.
- Za nas je važno da poštujemo rok. Da početkom sledeće godine započnemo takođe zahtevnu i veliku deonicu između Novog Sada i Subotice. Nisu ovo samo pragovi i šine, ova pruga predstavlja i razmišljanje Vlade Srbije, kakav saobraćaj želimo da imamo i gde želimo da idemo, i kako treba da izgledamo za pet i 10 i 20 godina - ukazala je ministar saobraćaja i infrastrukture.
Ruske železnice su na deonici Stara Pazova – Novi Sad napravile prvih 17 kilometara pruge za brzine do 200 klometara na sat. Rok za završetak je 2021. godina. U RŽD Internešenelu kažu da sada na terenu imaju sto mašina i preko 120 radnika, ali i veliki broj kooperanata iz Srbije koji rade na zajedničkom projektu.