РУСИ ГРАДЕ СРБИЈУ: Докле се стигло са изградњом најзахтевније деонице на прузи Београд – Нови Сад
За последње три године у Србији су руске железнице реконструисале 205 километара пруге у вредности од 350 милиона долара.
Тренутно се ради најзахтевнија деоница пруге Београд – Нови Сад која пролази кроз Фрушку гору са две тунелске цеви и великим вијадуктом.
Ако се налазите на СПИСКУ, данас можете да подигнете 8.400 динара!
За ово правило НИСТЕ ЗНАЛИ, а уколико вас комшија пријави ПЛАТИЋЕТЕ ПАПРЕНУ КАЗНУ!
Да би изградили железнички вијадукт од четири километра руски "РЖД Интернешнл" мора да угради 80 километара шипова и изгради две тунелске цеви кроз Фрушку гору дужине нешто више од два километра.
Брза пруга од Београда до Будимпеште је приоритет "Железница Србије" и највеће градилиште у југоисточној Европи.
Деоница од Старе Пазове до Новог Сада пролази кроз планинске делове Фрушке горе и веома је захтевна јер се пруга директно из тунела спушта ка обали Дунава и силази у Нови Сад. Деоница је дуга 40 километара, а вијадукт скоро четири километра.
- На деоници од Старе Пазове до Новог Сада имамо 52 објекта. Осамнаест највећих је тренутно у раду, а неки на самом завршетку, као што је денивелација укрштања пруге за Шид и Нови Сад. Завршено је 99 одсто радова на том огромном објекту - навео је директор Инфраструктуре "Железница Србије" Мирољуб Јефтић.
Пројекат је домаћи, а урадио га је Институт ЦИП. Возови на овој двоколосечној прузи треба да постижу брзине до 200 километара на час. Главна предност је што може да прими и путничке и теретне возове.
- Ово је најсавременија пруга у нашој држави и региону, по свим европским стандардима, и она нема никаквих додирних тачака са путном инфраструктуром, него се прави денивелација путева, подвожњаци, надвожњаци а пруга остаје ограђена као што је ауто-пут - истиче директор ЦИП-а Милутин Игњатовић.
ЦЕНЕ НАФТЕ У ПАДУ: Ево шта је разлог томе, упркос мањем увозу и производњи црног злата
Ко су "фиктивни купци" станова: Како им успева да за пет година сачувају 100.000 евра?
Добре вести: Србија један од лидера Западног балкана по количини инвестиција!
Србија је за три године реконструисала 500 километара железничких пруга, кажу у ресроном министарству.
- За нас је важно да поштујемо рок. Да почетком следеће године започнемо такође захтевну и велику деоницу између Новог Сада и Суботице. Нису ово само прагови и шине, ова пруга представља и размишљање Владе Србије, какав саобраћај желимо да имамо и где желимо да идемо, и како треба да изгледамо за пет и 10 и 20 година - указала је министар саобраћаја и инфраструктуре.
Руске железнице су на деоници Стара Пазова – Нови Сад направиле првих 17 километара пруге за брзине до 200 клометара на сат. Рок за завршетак је 2021. година. У РЖД Интернешенелу кажу да сада на терену имају сто машина и преко 120 радника, али и велики број коопераната из Србије који раде на заједничком пројекту.