SA OVOG MESTA IZMEŠTA SE KORITO ZAPADNE MORAVE! Novi auto-put obezbediće meštane od poplava i doneti BROJNE POGODNOSTI
Izgradnja Moravskog korodora za Čačane će imati vešestruki značaj, jer uporedo sa izgradnjom auto-puta, regulisaće se i korito Zapadne Morave što će podrazumevati prosecanje rečne krivine, zaštitu stabilnosti obale i rekonstrukciju postojećih odbrambenih nasipa.
- Na potezu od Popovića do ušća reke Čemernice predviđeno je integralno rešenje regulacije Zapadne Morave gde se formira novo korito delom po trasi postojećeg, a delom prosecanjem rečnih krivina u zonama kritičnih lokacija. Korito će biti betonirano, ojačano na njegovim nasipima, tako će područje oko Morave imati dve servisne saobraćajnice koje će biti moguće korisiti za različite namene kada ovi radovi budu završeni - istakao je pomoćnik gradonačelnika Čačka, Milan Bojović u izjavi za RINU.
Ako ste STVARNO rešili da smršate, ova caka će vam biti vredna kao zlato
Objavljena odluka o ceni vrtića u Beogradu za narednu godinu
Dobra vest za frilensere - ko radi za strance može da uplaćuje staž, a imaće i zdravstveno
Dan koji decenijama sanja POLA MILIONA građana Srbije: Vučić otvara radove na izgradnji MORAVSKOG KORIDORA
Bojović kaže da za Čačak koji je 2014. i 2016. imao velike štete od poplava uređenje korita reke Morave je veoma značajno sa aspekta smanjenja rizika od plavljenja na čitavom području trase Moravskog koridora.
Koridor 11 dosta je doprineo Čačku, a novi investitori su već započeli svoju proizvodnju na ovoj teritoriji, tako da nema sumnje da će brojne benefite doneti i nova saobraćajnica.
- Od Preljine do Lađevaca doprineće razvoju aerodroma "Morava". Podjednako važno je i otvaranje logističkog centra u našem gradu za potrebe izgradnje deonice auto-puta, što će za mlade i stručne ljudi iz oblasti građevinarstva i saobraćajne struke značiti sigurno zaposlenje. Jednom rečju Čačak postaje ekonomski, saobraćajnim i privredni centar Srbije - naglasio je Bojović.
Značajna novina je i internet "Digitalni Koridor" podrazumeva postavljanje optičkog kabla koji će obezbediti internet konekciju duž cele trase. Bazne stanice biće postavljene na benzinskim pumpama i odmorištima.
Inače, dužina Moravskog koridora biće 112 kilometra, a ukupna vrednost investicije je oko 800 miliona evra. Biće izgrađeno 136 objekta, među kojima 79 mostova, 21 propust, 24 nadvožnjaka, 12 podvožnjaka, dve baze za održavanje u Velikoj Drenovi i Adranima, tri parkirališta i tri odmorišta, regulacija Zapadne Morave na kritičnim lokacijama, kao i regulacija određenog broja pritoka i prateća infrastruktura u zoni auto-puta.