SPAS ZA UGOSTITELJE: Ova aplikacija olakšava svakodnevni posao, a potpuno je BESPLATNA!
Poslednjih decenija smo svedoci revolucionarnih promena i ideja koje su nastale kao rezultat tehnološkog napretka. Moderna tehnologija se razvija neverovatnom brzinom, a prednost toga je lakše obavljanje određenih poslova, ali i lakši život.
Kada su u pitanju razvoj i inovacije, jedna od delatnosti koja prati trendove jeste i ugostiteljstvo. Godinama unazad vidimo da se radi na poboljšanju usluge, brzine, ali i kvaliteta rada samih ugostiteljskih objekata.
Jedan od odličnih primera inovacije i napretka u ugostiteljstvu jeste i platforma TAP koja predstavlja spas za gotovo sve ugostitelje.
Kako bismo saznali više o ovoj platformi i načinu na koji ona funkcioniše i olakšava rad mnogim ugostiteljima razgovarali smo sa osnivačem i vlasnikom Novakom Martinovićem.
- Iako sam neko ko je nov u grani ugostiteljstva, veoma brzo sam uspeo da uočim dosta stvari koje se mogu poboljšati, ubrzati ili potpuno promeniti radi bržeg i boljeg funkcionisanja . U “Filteru” ( svom restoranu) smo od samog početka imali poteškoća kada je u pitanju poručivanje robe, preglednosti kao i mogućnosti naručivanja različitih artikala . Sećam se, moji ljudi su gubili mnogo vremena za vršenje porudžbine robe od dobavljača, a ja sam imao velikih poteškoća da sve to proverim, ispratim i zapamtim koji artikal je gde jeftiniji. Poručivanje robe se vršilo putem SMS-a što je znalo da bude veliki problem. Desetine porudžbina od desetine dobavljača, što je dnevno oduzimalo mnogo vremena. Ubrzo je i došla ideja za TAP. TAP je platforma u kojoj ima preko 300 dobavljača kao i 40.000 artikala, a poručivanje robe kako za restorane tako i za hotele je postala obaveza od dva minuta. Potrebno je samo ukucati artikal i ubaciti u korpu iz koje program sam šalje porudžbine na razlicite adrese, tj. dobavljače. Takođe, dostupna je i istorija porudžbina kao i preglednost zvaničnih cena dobavljača. Sve na jednom mestu, sve u par klikova.
Na pitanje koje su prednosti ove aplikacije u odnosu na dosadašnji sistem poručivanja, Martinović je istakao da je to pre svega brža i lakša komunikacija i izbor arikala.
- Osim što ubrzava i olakšava ceo proces, TAP omogućava i preglednost porudžbina , odnosno istoriju korišćenja. Takođe, nudi i mogućnost pretrage artikala tako da se može videti koji dobavljač i po kojoj zvaničnoj ceni ima u ponudi taj artikal. Postoje i sitni benefiti - od potvrde porudžbine, do komunikacije, slanja na mejl itd.
Mnogi ljudi koji se bave ugostiteljstvom su se složili da je ovakva platforma preko potrebna i da im dosta olašava svakodnevni posao, a kao rezultat toga su zadovoljne mušterije.
- Kao i u svemu što radite u životu potvrda je važna. Reakcije su dobre, ljudi uviđaju prednosti i shvataju da je to budućnost. Brzo, efikasno, sigurno . Cilj nam je da prikupimo dovoljan broj ugostiteljskih objekata gde ćemo imati jedno malo tržiste sa prosperitetom, brzo i efikasno gde će ljudi moći da ušteđeno vreme i energiju utroše na neke druge stvari. Zato je i ova aplikacija besplatna – istakao je osnivač i objasnio zbog čega je to tako:
- Na korisniku je samo da ima bateriju/struju i internet kako bi koristio TAP. Želimo da napravimo iskorak ka napred, ka budućnosti . Obavili smo istraživanja i uvideli da ovakva aplikacija ne postoji u zemljama regiona, kao ni u nekim zemljama na zapadu . Postoje pojedinačne aplikacije za svakog dobavljača, ali ne sve na jednom mestu i ne svi artikli na jednoj platformi . Čini mi se da se danas može predvideti kakvo će sutra biti, barem u ovom polju .
Svedoci smo da potreba stvara najbolje ideje, a ovo je svakako jedna od njih. Za sve koji žele da dobiju više informacija mogu ih pronaći na tapserbia.com ili putem mejla office@tapserbia.com.