СПАС ЗА УГОСТИТЕЉЕ: Ова апликација олакшава свакодневни посао, а потпуно је БЕСПЛАТНА!
Последњих деценија смо сведоци револуционарних промена и идеја које су настале као резултат технолошког напретка. Модерна технологија се развија невероватном брзином, а предност тога је лакше обављање одређених послова, али и лакши живот.
Када су у питању развој и иновације, једна од делатности која прати трендове јесте и угоститељство. Годинама уназад видимо да се ради на побољшању услуге, брзине, али и квалитета рада самих угоститељских објеката.
Један од одличних примера иновације и напретка у угоститељству јесте и платформа ТАП која представља спас за готово све угоститеље.
Како бисмо сазнали више о овој платформи и начину на који она функционише и олакшава рад многим угоститељима разговарали смо са оснивачем и власником Новаком Мартиновићем.
- Иако сам неко ко је нов у грани угоститељства, веома брзо сам успео да уочим доста ствари које се могу побољшати, убрзати или потпуно променити ради бржег и бољег функционисања . У “Филтеру” ( свом ресторану) смо од самог почетка имали потешкоћа када је у питању поручивање робе, прегледности као и могућности наручивања различитих артикала . Сећам се, моји људи су губили много времена за вршење поруџбине робе од добављача, а ја сам имао великих потешкоћа да све то проверим, испратим и запамтим који артикал је где јефтинији. Поручивање робе се вршило путем СМС-а што је знало да буде велики проблем. Десетине поруџбина од десетине добављача, што је дневно одузимало много времена. Убрзо је и дошла идеја за ТАП. ТАП је платформа у којој има преко 300 добављача као и 40.000 артикала, а поручивање робе како за ресторане тако и за хотеле је постала обавеза од два минута. Потребно је само укуцати артикал и убацити у корпу из које програм сам шаље поруџбине на разлиците адресе, тј. добављаче. Такође, доступна је и историја поруџбина као и прегледност званичних цена добављача. Све на једном месту, све у пар кликова.
На питање које су предности ове апликације у односу на досадашњи систем поручивања, Мартиновић је истакао да је то пре свега бржа и лакша комуникација и избор арикала.
- Осим што убрзава и олакшава цео процес, ТАП омогућава и прегледност поруџбина , односно историју коришћења. Такође, нуди и могућност претраге артикала тако да се може видети који добављач и по којој званичној цени има у понуди тај артикал. Постоје и ситни бенефити - од потврде поруџбине, до комуникације, слања на мејл итд.
Многи људи који се баве угоститељством су се сложили да је оваква платформа преко потребна и да им доста олашава свакодневни посао, а као резултат тога су задовољне муштерије.
- Као и у свему што радите у животу потврда је важна. Реакције су добре, људи увиђају предности и схватају да је то будућност. Брзо, ефикасно, сигурно . Циљ нам је да прикупимо довољан број угоститељских објеката где ћемо имати једно мало тржисте са просперитетом, брзо и ефикасно где ће људи моћи да уштеђено време и енергију утроше на неке друге ствари. Зато је и ова апликација бесплатна – истакао је оснивач и објаснио због чега је то тако:
- На кориснику је само да има батерију/струју и интернет како би користио ТАП. Желимо да направимо искорак ка напред, ка будућности . Обавили смо истраживања и увидели да оваква апликација не постоји у земљама региона, као ни у неким земљама на западу . Постоје појединачне апликације за сваког добављача, али не све на једном месту и не сви артикли на једној платформи . Чини ми се да се данас може предвидети какво ће сутра бити, барем у овом пољу .
Сведоци смо да потреба ствара најбоље идеје, а ово је свакако једна од њих. За све који желе да добију више информација могу их пронаћи на tapserbia.com или путем мејла office@tapserbia.com.