Svi znate za ovu kultnu beogradsku zgradu, ali ne i za promene koje je očekuju
Kako se priča čuvenog lanca hotela nastavlja sa istim žarom koji je pre nekoliko decenija bio inspiracija za prvi hotel, Hajat Ridžensi brend nastavlja da evoluira i da pomera granice u svemu što zamisli.
U skladu sa počecima, brend Ridžensi ostaje u srcu Hajatovog portfolija i to uz velike inovacije u arhitekturi i u dizajnu enterijera, počev od načina iskorišćenosti prostora do „sve što vam treba na jednom mestu“ filozofije. U Hajatu kažu da su u potpunosti posvećeni impresioniranju gostiju iz celog sveta tako što svaku posetu čine komfornom i raskošnom, a svaki susret sa kolegama, prijateljima ili porodicom bliskim i toplim.
Beogradsko mešovito preduzeće (BMP), vlasnik hotela Hajat Ridžensi Beograd, u velikoj meri je investirao u projekte preuređenja i renoviranja hotela od samog preuzimanja 1989. godine, dok velike planove imaju i za budućnost.
Značajna ulaganja u renoviranje hotela se nastavljaju i u 2020. godini, čime se šalje snažna poruka da kompanija nastavlja sa investicijama, što zaustavlja glasine i pokazuje da hotel nije na prodaju.
Što se tiče poslovnih ciljeva, a uzevši u obzir različite projekte gradnje hotela po Beogradu, BMP će obezbediti najmoderniju ponudu na hotelskom tržištu.
Beogradsko hotelsko tržište je bazirano na percepciji kvalitet-za-novac, što znači da moramo da osiguramo da naša ponuda bude dostupna klijentima koji ne žele kompromis sa ostalom ponudom. Naši projekti renoviranja poslednjih pet godina obuhvatili su svih 39 apartmana, četiri sprata soba koje su dobile potpuno nov, svež ambijent, sa multifunkcionalnim nameštajem koji omogućava gostima da komotno pređu sa posla na zabavu i relaksaciju. Poznata i popularna Kristalna dvorana, kao i sve sale za sastanke potpuno su osveženi, a naša nova recepcija i jedinstven lobi ohrabruju povezivanje i interakciju među gostima- kažu u BMP.
Popularni Olympus Spa i Fitness Centar takođe je dobio nov izgled pre dve godine, sa renoviranjem bazena i potpuno novim svlačionicama za muškarce i žene. Na kraju 2018. godine započeće potpuna transformacija našeg čuvenog restorana „Focaccia“ u jedinstven koncept potpuno novog prostora, koji će omogućiti našim gostima da sa lakoćom organizuju sastanke, formalne prezentacije, kreativne radionice, umetničke izložbe, svadbe i razne vrste formalnog i neformalnog druženja.
Planirani projekti u 2019. i 2020. godini su pre svega radovi dizajnera na reorganizaciji 650 m2 donjeg lobija u nov multifunkcionalan prostor, pružajući našim gostima mogućnost izbora između formalne postavke u Kristalnoj dvorani i savremeno uređenog prostora za manje formalne događaje. U planu je takođe transformacija Tea house-a u kafeteriju, urbano elegantni ambijent gde će gosti moći da uživaju u našim specijalitetima hrane i pića u samom srcu hotela. Obnova dva sprata sa standardnim sobama (38 m2), koje su najveće po površini u gradu će zaokružiti fazu renoviranja za 2019. godinu.
Zbog toga je naš plan vrlo eksplicitan: da bi se obezbedilo da gosti prave razliku između Hajata i konkurencije, naše investicije u poslovanje su intenzivne, a cilj je da beogradski ogranak bude u top 10 Hajat Ridžensi hotela širom sveta-kažu u BMP.