Сви знате за ову култну београдску зграду, али не и за промене које је очекују
Како се прича чувеног ланца хотела наставља са истим жаром који је пре неколико деценија био инспирација за први хотел, Хајат Риџенси бренд наставља да еволуира и да помера границе у свему што замисли.
У складу са почецима, бренд Риџенси остаје у срцу Хајатовог портфолија и то уз велике иновације у архитектури и у дизајну ентеријера, почев од начина искоришћености простора до „све што вам треба на једном месту“ филозофије. У Хајату кажу да су у потпуности посвећени импресионирању гостију из целог света тако што сваку посету чине комфорном и раскошном, а сваки сусрет са колегама, пријатељима или породицом блиским и топлим.
Београдско мешовито предузеће (БМП), власник хотела Хајат Риџенси Београд, у великој мери је инвестирао у пројекте преуређења и реновирања хотела од самог преузимања 1989. године, док велике планове имају и за будућност.
Значајна улагања у реновирање хотела се настављају и у 2020. години, чиме се шаље снажна порука да компанија наставља са инвестицијама, што зауставља гласине и показује да хотел није на продају.
Што се тиче пословних циљева, а узевши у обзир различите пројекте градње хотела по Београду, БМП ће обезбедити најмодернију понуду на хотелском тржишту.
Београдско хотелско тржиште је базирано на перцепцији квалитет-за-новац, што значи да морамо да осигурамо да наша понуда буде доступна клијентима који не желе компромис са осталом понудом. Наши пројекти реновирања последњих пет година обухватили су свих 39 апартмана, четири спрата соба које су добиле потпуно нов, свеж амбијент, са мултифункционалним намештајем који омогућава гостима да комотно пређу са посла на забаву и релаксацију. Позната и популарна Кристална дворана, као и све сале за састанке потпуно су освежени, а наша нова рецепција и јединствен лоби охрабрују повезивање и интеракцију међу гостима- кажу у БМП.
Популарни Olympus Спа и Fitness Центар такође је добио нов изглед пре две године, са реновирањем базена и потпуно новим свлачионицама за мушкарце и жене. На крају 2018. године започеће потпуна трансформација нашег чувеног ресторана „Focaccia“ у јединствен концепт потпуно новог простора, који ће омогућити нашим гостима да са лакоћом организују састанке, формалне презентације, креативне радионице, уметничке изложбе, свадбе и разне врсте формалног и неформалног дружења.
Планирани пројекти у 2019. и 2020. години су пре свега радови дизајнера на реорганизацији 650 м2 доњег лобија у нов мултифункционалан простор, пружајући нашим гостима могућност избора између формалне поставке у Кристалној дворани и савремено уређеног простора за мање формалне догађаје. У плану је такође трансформација Теа хоусе-а у кафетерију, урбано елегантни амбијент где ће гости моћи да уживају у нашим специјалитетима хране и пића у самом срцу хотела. Обнова два спрата са стандардним собама (38 м2), које су највеће по површини у граду ће заокружити фазу реновирања за 2019. годину.
Због тога је наш план врло експлицитан: да би се обезбедило да гости праве разлику између Хајата и конкуренције, наше инвестиције у пословање су интензивне, а циљ је да београдски огранак буде у топ 10 Хајат Риџенси хотела широм света-кажу у БМП.