Svu decu koja su izrasla u uspešne ljude i velike lidere, roditelji su naučili ovih OSAM STVARI
Ovo morate da znate ako želite da postanete ubedljivi poslovni ljudi
Svi uspešni ljudi i veliki lideri su dobri u ubeđivanju drugih ljudi da ih slede. Biti ubedljiv ne znači da treba da manipulišete ili da vršite pritisak na ljude. Ubedljivost je sposobnost da se efektivno opišu koristi i logika ideje kako bi se stekla saglasnost.
Pročitajte i:
Zato je umetnost ubeđivanja ključna u svakom biznisu ili karijeri i zato su uspešni ljudi veoma dobri u ubeđivanju drugih.
Kako da naučite svoju decu da postanu dobri lideri?
VEOMA EKONOMIČNO REŠENJE: Sagradite sebi kuću za samo ŠEST ČASOVA! (VIDEO)
1. Naučite ih da počnu sa malim pobedama
Umesto da s nekim počinjete raspravu od kraja, od poente, bolje je krenuti sa izjavama i premisama za koje znate da će se vaši sagovornici s njima složiti.
Zato naučite decu da na ovaj način izgrade temelje za trajni dogovor.
Želite sebe da prikažete u najboljem svetlu? Koristite 5 FRAZA uz koje ćete zvučati INTELIGENTNIJE
2. Naučite ih da se ne plaše da zauzmu čvrst stav
Iako je logično da podaci i zdrav razum sklapaju posao, istraživanja su pokazala da ljudi preferiraju čvrst stav više od stručnosti. Jer, ljudi prirodno pretpostavljaju da samopouzdanje znači i veštinu. Štaviše, mi preferiramo savete iz ubedljivog izvora do te mere da ćemo oprostiti nedostatak činjenica. (Prim. prev: Da li vas ovo podseća na političku situaciju u Srbiji? Ili na izbor Trampa za predsednika SAD?)
Dakle, naučite decu da budu smela. Naučite ih da prestanu da govore "ja mislim" ili "ja verujem". Ako veruju ili misle da će u nečemu uspeti, onda neka zaista i kažu da će uspeti, a ne da samo "veruju" u to. Naučite ih da čvrsto stoje iza svojih mišljenja i da se pritom vidi njihov entuzijazam. Ljudi će se tada prirodno prikloniti njima.
3. Naučite ih da prilagode brzinu svog govora
Studije pokazuju da treba govoriti brže ako je publika sklona da vam se suprotstavi, odnosno sporije ako je sklona da vas podrži.
Brz govor daje neprijateljski nastrojenoj publici manje vremena da stvore sopstvene kontraargumente, a vama veću šansu da ih ubedite.
Košta 200 dinara: ILEGALNO prodaju DECI proizvod OPASAN po zdravlje, posledice mogu biti FATALNE
4. Naučite ih da upoznaju svoju publiku
Neki ljudi vole da u poslovanju s vama donose brze odluke, a neki više vole da proceusiraju informacije kojim ste ih bombardovali. Zato i mi moramo da budemo ekstremno prilagodljivi tokom pregovaranja.
Naučite decu da ne traže instant odgovore od ljudi čija je priroda takva da to ne mogu da "svare". A ako njihova publika, pak, voli brze odluke i korake, onda ih ne treba zamarati dugometražnim "filmovima" i okolišanjima.
Zakon se mora poštovati: U ovoj državi prodavnice neće smeti da rade nedeljom
5. Naučite ih o ponešto i o psovkama
Upozorenje: psovka bez razloga je samo psovka!
Ali, zamislimo da neki tim kojim rukovodite mora da se sabere iz rasula u kojem se nalazi. Ubacivanje u tu konverzaciju poneke motivacione i iskrene psovke, koja naravno nije lična, može razmrdati ljude i pokazati im da je i vama stalo do konačnog rezultata.
Ukratko, naučite decu da budu iskreni i autentični. Autentičnost je uvek ubedljivija od izveštačenosti. Ako trezveno i racionalno osećate da je psovka primerena situaciji, još jednom razmislite pa - izvolite.
6. Naučite ih da se fokusiraju na opisivanje pozitivnih ishoda
Iako je ponekad primamljivo koristiti taktiku zastrašivanja zaposlenih, izjave koje potenciraju pozitivan ishod su dokazano ubedljivije.
Zato ako deca vaša deca pokušavaju da unesu neku promenu među ljudima, recite im da se fokusiraju na opisivanje pozitivnih stvari u vezi sa tom promenom.
7. Naučite ih da dele i dobro i loše
Tokom rasprave se možete držati tvrdoglavo za vaš argument, ali možete uraditi i nešto mnogo bolje. Istraživanja pokazuju da ćete biti mnogo ubedljiviji ako podelite i suprotstavljeno gledište, ili čak dva!
Naučite vašu decu da se unapred susretnu sa primedbama i kontramišljenjima. Da pokrenu diskusiju o potencijalnim problemima svog argumenta pre nego što i publika to zatraži. Da nauče da pričaju o drugoj strani novčića, a onda opet dokažu zašto su i dalje u pravu.
8. I pre svega, naučite svoju decu ne samo da kažu da su u pravu. Naučite ih da BUDU u pravu
Ubedljivi ljudi razumeju kako da uokvire i isporuče svoju poruku, ali znaju da je sama poruka najvažnija. Naučite decu da pobede jer su njihovi argumenti jasni, koncizni, suštinski i van svakog pobijanja.
Ono što važi za vašu decu, važi i za sve nas - umetnost ubeđivanja treba da bude samo stavljanje šlaga na činjenicu da smo ZAISTA u pravu.