TOTALNI KOLAPS AVIO-SAOBRAĆAJA! Ovo je tek početak, izvesno OTKAZIVANJE NA DESETINE HILJADA LETOVA
Velike kompanije i dalje traže rešenje problema koji postaju sve alarmantniji.
Nedavno je Lufthanza najavila otkazivanje i potencijalno odlaganje više od 30.000 letova iz svoje mreže destinacija
Otkrijte nove mogućnosti: Nastavak školovanja nakon srednje škole
70.000 EVRA ZA GARSONJERU OD 19 KVADRATA! Da li je ovaj srpski grad nadmašio i cene u Beogradu?
SKANDAL NA MORU! 20 EVRA ZA JEDAN ČAJ I DVA KROASANA! Turiste "pljačkaju", a lokalcima daju popust (FOTO)
Primetne su sve veće gužve, kašnjenja i otkazivanja letova na aerodromima širom sveta, a to je zato što se avio-industrija – prema svim pokazateljima – još uvek nije oporavila od posledica pandemije.
Takođe, masovni štrajkovi aerodromskih radnika, uz neke druge faktore, doveli su do velikog broja otkazanih letova širom Evrope, što je, po svemu sudeći, predodredilo veoma varljivo leto 2023. godine, u čitavom sektoru.
Iako se na prvi pogled činilo da će ambicije za dinamičnu letnju sezonu avio-kompanija biti ispunjene, izgleda da je realnost ipak drugačija.
Recimo, rukovodioci Ameriken erlajnsa u svom ambicioznom izveštaju s početka godine najavili su povećanje broja sedišta u svojim avionima. Međutim, ubrzo nakon toga, putnike su iznenadili otkazivanjem preko 50.000 planiranih letova, a najviše su bili pogođeni aerodrom O’Her u Čikagu i međunarodni aerodrom u Dalasu.
Čini se da je stvar imala domino efekat i na druge kompanije.
Nedavno je Lufthanza najavila otkazivanje i potencijalno odlaganje više od 30.000 letova iz svoje mreže destinacija, a slično je najavio i Rajaner, vodeća niskotarifna evropska kompanija – pre svega na rutama visoke frekvencije između Britanije i Irske.
Pritom, avio-kompanije i aerodromi često nemaju uticaj na otkazivanje i odlaganje letova.
Nepovoljni vremenski uslovi nedavno su uticali na otkazivanje i pomeranje reda letenja i na jednom od najfrekventnijih aerodroma u Njujorku – Džon F. Kenedi. Nedostatak delova u proizvodnji koji onemogućuje servisiranje, ali i isporuku aviona, prinudio je Transaviu da ukine 335 letova, a štrajkovi aerodromskih službi u Španiji protiv kompanije Er Europa, koji uveliko traju i za koje se ne zna kada će biti okončani, pogađaju celu industriju bez izuzetka.
Mnogi vazduhoplovni analitičari su saglasni da će leto pred nama biti dinamično i za većinu avio-kompanija turbulentno, ali su predviđanja takva da avio-industrija može da podnese pritisak i izazove pred kojima se našla.