ТОТАЛНИ КОЛАПС АВИО-САОБРАЋАЈА! Ово је тек почетак, извесно ОТКАЗИВАЊЕ НА ДЕСЕТИНЕ ХИЉАДА ЛЕТОВА
Велике компаније и даље траже решење проблема који постају све алармантнији.
Недавно је Lufthanza најавила отказивање и потенцијално одлагање више од 30.000 летова из своје мреже дестинација
Откријте нове могућности: Наставак школовања након средње школе
70.000 ЕВРА ЗА ГАРСОЊЕРУ ОД 19 КВАДРАТА! Да ли је овај српски град надмашио и цене у Београду?
СКАНДАЛ НА МОРУ! 20 ЕВРА ЗА ЈЕДАН ЧАЈ И ДВА КРОАСАНА! Туристе "пљачкају", а локалцима дају попуст (ФОТО)
Приметне су све веће гужве, кашњења и отказивања летова на аеродромима широм света, а то је зато што се авио-индустрија – према свим показатељима – још увек није опоравила од последица пандемије.
Такође, масовни штрајкови аеродромских радника, уз неке друге факторе, довели су до великог броја отказаних летова широм Европе, што је, по свему судећи, предодредило веома варљиво лето 2023. године, у читавом сектору.
Иако се на први поглед чинило да ће амбиције за динамичну летњу сезону авио-компанија бити испуњене, изгледа да је реалност ипак другачија.
Рецимо, руководиоци Америкен ерлајнса у свом амбициозном извештају с почетка године најавили су повећање броја седишта у својим авионима. Међутим, убрзо након тога, путнике су изненадили отказивањем преко 50.000 планираних летова, а највише су били погођени аеродром О’Хер у Чикагу и међународни аеродром у Даласу.
Чини се да је ствар имала домино ефекат и на друге компаније.
Недавно је Lufthanza најавила отказивање и потенцијално одлагање више од 30.000 летова из своје мреже дестинација, а слично је најавио и Рајанер, водећа нискотарифна европска компанија – пре свега на рутама високе фреквенције између Британије и Ирске.
Притом, авио-компаније и аеродроми често немају утицај на отказивање и одлагање летова.
Неповољни временски услови недавно су утицали на отказивање и померање реда летења и на једном од најфреквентнијих аеродрома у Њујорку – Џон Ф. Кенеди. Недостатак делова у производњи који онемогућује сервисирање, али и испоруку авиона, принудио је Трансавиу да укине 335 летова, а штрајкови аеродромских служби у Шпанији против компаније Ер Еуропа, који увелико трају и за које се не зна када ће бити окончани, погађају целу индустрију без изузетка.
Многи ваздухопловни аналитичари су сагласни да ће лето пред нама бити динамично и за већину авио-компанија турбулентно, али су предвиђања таква да авио-индустрија може да поднесе притисак и изазове пред којима се нашла.