OGLAS ZA NEOBIČAN PREDIZBORNI POSAO: Potrebna osoba koja će da pravi šale na račun Bajdena
Ovo je neobična kampanja.
Pažljivi posmatrači kampanje za reizbor američkog predsednika Džozefa Bajdena možda su primetili neobičan oglas za posao ove nedelje: "Partner Manager, Content and Meme Pages“, tačnije čovek koji će da pravi mimove (viralni sadržaj koji se širi među korisnicima).
Predsedničke kampanje godinama su pokušavale da se uvuku u ezoterični internet ekosistem prepun šala, često s dvojakim rezultatima.
Ekosistem obično bolje prihvata opoziciju nego vladajuće. Posmatrači su šokantni porazom koji je bivši predsednik Donald Tramp naneo Klintonovoj delom pripisali majstorstvu "meme magije" njegovih pristalica.
Bajdenova kampanja 2024. već je pojačala svoj program u poređenju s 2020. partnerstvima s online influenserima. Novi posao – plata s punim radnim vremenom za iskusnog gospodara mimova.
Ovaj oblik kvazi-izvornog uletanja u (sub)kulturu nije tek puki naklon prolaznoj digitalnoj modi već najava kako će kampanje izgledati u 21. veku. Personalizovani algoritmi rade prekovremeno kako bi osigurali da korisnici ne vide ništa zbog čega bi bilo i delić verovatnije da će odložiti mobilnim telefonima. A politika je često na vrhu liste dosadnih ili odbojnih materijala.
Dakle, šta bi Bajdenov "memelord“ zapravo trebao da radi? Kako piše Politiko, neće se baviti izradom mimova već uspostavljati partnerstva s kreatorima sadržaja koji bi trebalo da ih stvaraju za potrebe predsedničke kampanje.
Ljudi zaduženi za Bajdenovu kampanju tvrde kako ne nameravaju da diktiraju šta će ko od partnera objaviti, već im pružiti resurse i dati druge potrebne informacije. Sličan potez su povukli 2020. godine, kad su udružili snage s osobama koje su poznate i uticajne onlajn.
Ipak, napraviti uspešan mim nije ni lako, niti jednostavno, a za uspeh digitalnih kampanja važna je autentičnost, prenosi Tportal.
Izvor: Srbija Danas/Biz Portal/Anđela Žunjić/M.A.