U KUPOVINI SE TAJNA KRIJE: Kako je "Dan samaca" zapalio internet?
Kupci u Kini potrošili su danas više od 13 milijardi dolara na internetu, iskoristivši popuste koji se nude na takozvani Dan samaca, praznik kog su kreirali trgovci da bi privukli samce da se “uteše” kupovinom kao terapijom.
Za samo 24 sata, prodaja na internetu u Kini je premašila promet ostvaren tokom glavne potrošačke groznice u SAD. Kineska platforma za onlajn trgovinu Alibaba saopštila je da je ovogodišnji bruto obim prodaje pretekao prošlogodišnju internet prodaju u Kini od 91,2 milijarde juana.
Rivalska kompanija JD.com, više fokusirana na prodaju elektronike, takođe je saopštila je da je ovogodišnja prodaja premašila prošlogodišnju.
U SAD, ukupna onlajn prodaja u pet pomenutih prazničnih dana je prošle godine dostigla vrednost od 11,1 milijarde dolara, prema podacima kompanije Adobe didžital indeks.
Za Dan samaca izabran je 11. novembar, kao simboličan zbog jedinica u datumu (11. 11.), prenosi agencija AFP, podsećajući da Kina ima najveći broj korisnika interneta u svetu.