У КУПОВИНИ СЕ ТАЈНА КРИЈЕ: Како је "Дан самаца" запалио интернет?
Купци у Кини потрошили су данас више од 13 милијарди долара на интернету, искористивши попусте који се нуде на такозвани Дан самаца, празник ког су креирали трговци да би привукли самце да се “утеше” куповином као терапијом.
За само 24 сата, продаја на интернету у Кини је премашила промет остварен током главне потрошачке грознице у САД. Кинеска платформа за онлајн трговину Алибаба саопштила је да је овогодишњи бруто обим продаје претекао прошлогодишњу интернет продају у Кини од 91,2 милијарде јуана.
Ривалска компанија JD.com, више фокусирана на продају електронике, такође је саопштила је да је овогодишња продаја премашила прошлогодишњу.
У САД, укупна онлајн продаја у пет поменутих празничних дана је прошле године достигла вредност од 11,1 милијарде долара, према подацима компаније Adobe диџитал индекс.
За Дан самаца изабран је 11. новембар, као симболичан због јединица у датуму (11. 11.), преноси агенција АФП, подсећајући да Кина има највећи број корисника интернета у свету.