U OVOJ PRODAVNICI možete da kupite makarone ili voće ali samo ako ponesete i posudu od kuće
Iza svega se krije akcija
Ako želite da kupite testeninu, vino, voće ili povrće, u jednom lancu supermarketa u Velikoj Britaniji ćete moći to da uradite jedino ako sa sobom ponesete i posude, plastične ili metalne, kako biste ih napunili onim što želite da pazarite. Vlasnici ovog marketa imaju jedan cilj - smanjiti upotrebu plastične ambalaže.
Ako se plašite da će vas prevariti prilikom kupovine stana, OVE stvari morate da znate!
U ČEMU JE NAJBOLJE ŠTEDETI ZA STARE DANE: Jedna vrsta ulaganja odlično čuva vrednost novca!
Prodata prva digitalna haljina po VRTOGLAVOJ ceni! (VIDEO/FOTO)
Dok traje proba, prodavci će svojim kupcima da dozvole da svoje posude napune čime god žele, od makarona do napitaka.
Takođe, kupci će od same prodavnice moći da "pozajme kutiju" dok kupuju, ali će morati i da je vrate kada dođu sledeći put.
Lanac supermarketa kaže da će se na ovaj način potencijalno smanjiti upotreba na hiljade tona nepotrebnih plastičnih pakovanja.
Sve ovo trenutno se testira u Oksfordu, a hiljade proizvoda izvađeno je iz svojih pakovanja za "probu".
Šema za testiranje obuhvata: 160 proizvoda od voća i povrća, zamrznuti mango, jagode, borovnice, višnje, ananas i maline koje možete sami da miksujete, 28 proizvoda uključujući pastu, pirinač, žitarice, kuskus, suvo voće i semenke. Platika je uklonjena sa cveća i biljaka i zamenjena sa 100% reciklirajućim papirom. Vino i pivo u flašama za višekratnu upotrebu.
Proba traje do 18. avgusta.
SADA JE ZVANIČNO! Poskupljenje putarina OD 1. JULA: Evo kako je Drobnjak ubedio Vučića da poveća cene
ČELIČNO PRIJATELJSTVO koje se kali pod AMERIČKIM PRITISKOM: Kinezi sele biznis u Rusiju?
IZBORI NEĆE UTICATI NA TURIZAM: Politička situacija u Grčkoj neće sprečiti dolazak stranih gostiju
- Posvećeni smo da napravimo posao kako bi redukovali upotrebu ambalaže, a ovaj test će naše namere popeti na jedan viši nivo kako bismo pomogli kupcima koji žele da kupuju na jedan održiv način. Test ima ogroman potencijal da oformi način na koji će ljudi da kupuju kod nas u budućnosti, tako da će biti fascinantno da vidimo za koji koncept ljudi imaju više apetita. Znamo da nije savršeno i da imamo još mnogo da uradimo, ali verujemo da je ovo inovativan način da uradimo nešto drugačije - rekao je Tor Haris iz "Vejtros i partneri".