Uspesi srpskih kompanija : Nectar sokovi u Emiratima i Africi
Kompanija Nectar predstavila svoje proizvode tržištu Afrike i Ujedinjenih Arapskih Emirata
Kompanija Nectar predstavila je svoje proizvode na štandu Privredne komore Srbije i Razvoje agencije Srbije na najvećem svetskom sajmu hrane i pića u Dubaiju, GulFood, koji je okupio više od 5.000 izlagača iz 186 zemalja sveta.
Sudeći po velikom interesovanju potencijalnih kupaca i distibutera za Nectar portfolio očekuje se uspešan ulazak proizvoda srpske kompanije na nova daleka tržišta Ujedinjenih Arapskih Emirata i Afrike.
Komercijalni direktor Nectar grupe, Milan Radoš, kaže da kompanija sada izvozi u preko 60 zemalja širom sveta, a želja joj je da u narednim godinama taj broj bude 100 zemalja.
Naglašava da je strateško opredeljenje kompanije izlazak na daleka tržišta i na dalje širenje i osvajanje tržišta Afrike, UAE, Srednjeg i Bliskog istoka i stoga ulaže posebne napore u nastupe na najvećim svetskim sajmovima na kojima pored velikog Nectar, Fructal, Heba portfolija predstavlja i brojne inovacije.
- GulFood sajam za nas je bio više nego uspešan. Realizovali smo veliki broj bilateralnih sastanaka sa potencijalnim kupcima i distributerima iz svih krajeva sveta. Najviše konkretnih dogovora napravljeno je sa kupcima iz Afrike, Indije, UAE, Omana, Indije i Malezije. Nakon sajma se nadamo daljoj konkretizaciji započetih dogovora - navodi Radoš.
Trendovi u industriji robe široke potrošnje koja se brzo prodaje (FMCG) u ovom delu sveta, kaže, idu ka organskim proizvodima, proizvodima sa raznim funkcionalnim dodacima, ali i fuziji različitih kategorija.
- Kako smo najveći proizvođač sokova u Jugoistočnoj Evropi, imali smo šta da ponudimo u svim segmentima. Iskoristili smo priliku da predstavimo naš širok portfolio od preko 30 brendova u hrani i piću, ali i da kroz prezentaciju inovacija u sokovima i vodi ispratimo trendove koji su prisutni i na ovim dalekim tržištima - dodaje Radoš.
EK daje tri miliona evra proizvođačima breskvi i nektarina
Veliko interesovanje Nectar je zabeležio, prema njegovim rečima, sa "Life 100%" organskim portfoliom, kao i proizvodima od domaćeg pasiranog paradajza pod brendom "Tomatello".