Успеси српских компанија : Нецтар сокови у Емиратима и Африци
Компанија Нецтар представила своје производе тржишту Африке и Уједињених Арапских Емирата
Компанија Нецтар представила је своје производе на штанду Привредне коморе Србије и Развоје агенције Србије на највећем светском сајму хране и пића у Дубаију, ГулФоод, који је окупио више од 5.000 излагача из 186 земаља света.
Судећи по великом интересовању потенцијалних купаца и дистибутера за Нецтар портфолио очекује се успешан улазак производа српске компаније на нова далека тржишта Уједињених Арапских Емирата и Африке.
Комерцијални директор Нецтар групе, Милан Радош, каже да компанија сада извози у преко 60 земаља широм света, а жеља јој је да у наредним годинама тај број буде 100 земаља.
Наглашава да је стратешко опредељење компаније излазак на далека тржишта и на даље ширење и освајање тржишта Африке, УАЕ, Средњег и Блиског истока и стога улаже посебне напоре у наступе на највећим светским сајмовима на којима поред великог Нецтар, Фруцтал, Хеба портфолија представља и бројне иновације.
- ГулФоод сајам за нас је био више него успешан. Реализовали смо велики број билатералних састанака са потенцијалним купцима и дистрибутерима из свих крајева света. Највише конкретних договора направљено је са купцима из Африке, Индије, УАЕ, Омана, Индије и Малезије. Након сајма се надамо даљој конкретизацији започетих договора - наводи Радош.
Трендови у индустрији робе широке потрошње која се брзо продаје (ФМЦГ) у овом делу света, каже, иду ка органским производима, производима са разним функционалним додацима, али и фузији различитих категорија.
- Како смо највећи произвођач сокова у Југоисточној Европи, имали смо шта да понудимо у свим сегментима. Искористили смо прилику да представимо наш широк портфолио од преко 30 брендова у храни и пићу, али и да кроз презентацију иновација у соковима и води испратимо трендове који су присутни и на овим далеким тржиштима - додаје Радош.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/05/10/organske-breskve.jpg?itok=DFyrTr0F)
ЕК даје три милиона евра произвођачима брескви и нектарина
Велико интересовање Нецтар је забележио, према његовим речима, са "Лифе 100%" органским портфолиом, као и производима од домаћег пасираног парадајза под брендом "Tomatello".