VIRTUELNA PUTOVANJA U VREME KORONE: Srbija na digitalnoj turističkoj mapi sveta
Budućim turistima se obezbeđuje dinamičko i interaktivno iskustvo
Nekoliko kineskih tehnoloških firmi krenulo je sa organizovanjem digitalnih obilazaka evropskih destinacija tokom pandemije korona virusa, a najveća među njima je Alibabina turistička platforma Fligi (Fliggy).
PROGRAM "MOJA PRVA PLATA" OBRADOVAĆE MLADE! Evo šta on predstavlja i kakve olakšice će imati nezaposleni
EVO KO ĆE SVE DOBITI MINIMALAC: Ove uslove morate ispuniti ako želite pomoć od države
VAŽNO OBAVEŠTENJE ZA GRAĐANE SRBIJE: Kako da nastavite otplatu kredita nakon moratorijuma? U oktorbu TRI OPCIJE
Ova platforma od maja organizuje strimovanje putovanja po Srbiji, Finskoj, Nemačkoj i Ujedinjenom Kraljevstvu, kako bi se turisti iz Kine povezali sa budućim putnim destinacijama.
Najprivlačnija turistička destinacija za Kineze je Evropa. Evropu je 2018. godine obišlo šest miliona kineskih turista, potrošivši više od 14 milijardi evra, dok je druga popularna destinacija, Sjedinjene Američke Države, privukla manje nego polovinu ovog broja turista, navodi Jing Travel.
Alibabina platforma Fligi kao servis služi kako bi turisti iz Kine mogli lakše da rezervišu putne usluge poput letova, hotela, restorana, iznamljivanja prevoza, usluga viziranja itd.
Cilj novog metoda strimovanja putovanja je predstavljanje novih destinacija korisnicima platforme, za buduća putovanja nakon pandemije.
Pored organizovanja strimova iz Srbije, Finske, Nemačke i Britanije, Fligi je takođe ušao u neke od slavnijih kulturnih destinacija na kontinentu poput Versajske palate, Britanskog muzeja i Prado muzeja u Madridu. Generalni menadžer Versajske palate dao je dvosatni “VIP obilazak” palate, omogućavajući gledaocima da vide područja palate koja obično nisu dostupna turistima.
Portparol platforme rekao je da ovakvi striming programi "obezbeđuju budućim turistima dinamičko i interaktivno iskustvo o tome kakav je osećaj biti na određenom mestu, u realnom vremenu".
Gledaoci kroz platformu takođe mogu voditeljima strima postavljati pitanja ili tražiti da vide specifične lokacije.
Ovakva iskustva saznavanja detalja o destinacijama koji se ne mogu naći u turističkim vodičima ili na sajtovima takođe pomažu pri privlačenju turista kada se turizam nastavi pod uobičajenim uslovima.
PRAVI BISER ZAPADNE SRBIJE: Zašto je baš Zlatarsko jezero jedno od najboljih? Zbog ovih pet KLJUČNIH RAZLOGA!
USVOJEN DRUGI PAKET PODRŠKE PRIVREDI: Sa sprovođenjem mera kreće se ODMAH
KRALJ ŠUMA SE VRAĆA U KRALJEVO: Počela reprodukcija jelena, ove životinje sa strašću je gajio i Stefan Nemanja
Kod Kaplarevića iz Dragačeva berba kupina u punom jeku: OTKUPNA CENA 200 DINARA, prva klasa spremna za Rusiju
Poljoprivrednici u Srbiji paradajzom radije hrane svinje UMESTO DA GA PRODAJU: Ko se ugrađuje u cenu proizvoda?