VIŠE OD 200 SRPSKIH PROIZVODA NA RUMUNSKOM TRŽIŠTU: Ambasador Tomašević posetio prodajni objekat u Aradu iz lanaca marketa Remarkt!
Događaj od velikog značaja za Srbiju
Više od tri godine nakon što je započet projekat pozicioniranja srpskih proizvoda na rumunskom tržištu, ambasador Stefan Tomašević posetio je prodajni objekat u Aradu iz lanca marketa Remarkt (Remarkt) u Rumuniji.
U OVOM SEKTORU RASTE PLATA SA 80.000 NA 100.000 Od januara zarada viša za 10 posto, veća i solidarna pomoć
FANTASTIČNE VESTI OD JUTROS! Novih 16 proizvoda čeka na rafovima sa oznakom "BOLJA CENA", pogledajte detaljan spisak
KAZNE ZA VLASNIKE AUTOMOBILA I DO 600.000 DINARA: Ne isplati se da radite ovu stvar, ogroman problem može da napravi i obična prljavština
Tom prilikom istakao je podršku i pomoć predsednika Republike Srbije Aleksandra Vučića, što je označio ključnim u pokretanju ideje koja se naslanja na viziju moderne ekonomske diplomatije.
Objasnio je da je u procesu plasmana srpskih proizvoda mnogo značila spremnost vlasnika kompanije Remarkt Dušana Vilmsa da otvori vrata svojih marketa, kao i spremnost srpskog distributera Doks Grup (Dox Group) na čelu sa Ninom Popovićem, da započne rad na rumunskom tržištu.
Кako je naveo ambasador Tomašević, na rumunskom tržištu pre pokretanja ovog projekta gotovo da nije bilo srpskih proizvoda, izuzev jednog proizvođača i pojedinih jalovih pokušaja drugih proizvođača koji su bili neodrživi.
Danas u lancima prodajnih objekata Remarkt, Delhaize (Mega Image u Rumuniji) i drugih, nalazi se više od 200 srpskih prepoznatljivih proizvoda vrhunskog kvaliteta. U toku je rad na njihovom pozicioniranju i u drugim radnjama, a u distribuciju se uključilo još rumunskih kompanija koje su u mogućnosti da pomognu dubinski plasman srpskih proizvoda širom Rumunije, usled dobre povezanosti sa prodajnim lancima.
Ambasador Tomašević naglasio je da je nakon inicijalnih koraka i pomoći Ambasade, veoma važno da srpski proizvođači prepoznaju značaj rumunskog tržišta od 19 miliona stanovnika i da je zarad održivosti ovog projekta potrebno da u svojim poslovnim strategijama predvide više ulaganja u promociju svojih proizvoda.