ВИШЕ ОД 200 СРПСКИХ ПРОИЗВОДА НА РУМУНСКОМ ТРЖИШТУ: Амбасадор Томашевић посетио продајни објекат у Араду из ланаца маркета Ремаркт!
Догађај од великог значаја за Србију
Више од три године након што је започет пројекат позиционирања српских производа на румунском тржишту, амбасадор Стефан Томашевић посетио је продајни објекат у Араду из ланца маркета Ремаркт (Ремаркт) у Румунији.
У ОВОМ СЕКТОРУ РАСТЕ ПЛАТА СА 80.000 НА 100.000 Од јануара зарада виша за 10 посто, већа и солидарна помоћ
ФАНТАСТИЧНЕ ВЕСТИ ОД ЈУТРОС! Нових 16 производа чека на рафовима са ознаком "БОЉА ЦЕНА", погледајте детаљан списак
КАЗНЕ ЗА ВЛАСНИКЕ АУТОМОБИЛА И ДО 600.000 ДИНАРА: Не исплати се да радите ову ствар, огроман проблем може да направи и обична прљавштина
Том приликом истакао је подршку и помоћ председника Републике Србије Александра Вучића, што је означио кључним у покретању идеје која се наслања на визију модерне економске дипломатије.
Објаснио је да је у процесу пласмана српских производа много значила спремност власника компаније Ремаркт Душана Вилмса да отвори врата својих маркета, као и спремност српског дистрибутера Докс Груп (Dox Гроуп) на челу са Нином Поповићем, да започне рад на румунском тржишту.
Како је навео амбасадор Томашевић, на румунском тржишту пре покретања овог пројекта готово да није било српских производа, изузев једног произвођача и појединих јалових покушаја других произвођача који су били неодрживи.
Данас у ланцима продајних објеката Ремаркт, Делхаизе (Мега Image у Румунији) и других, налази се више од 200 српских препознатљивих производа врхунског квалитета. У току је рад на њиховом позиционирању и у другим радњама, а у дистрибуцију се укључило још румунских компанија које су у могућности да помогну дубински пласман српских производа широм Румуније, услед добре повезаности са продајним ланцима.
Амбасадор Томашевић нагласио је да је након иницијалних корака и помоћи Амбасаде, веома важно да српски произвођачи препознају значај румунског тржишта од 19 милиона становника и да је зарад одрживости овог пројекта потребно да у својим пословним стратегијама предвиде више улагања у промоцију својих производа.