Lučić: Snaga Telekoma vidi se u ostvarenim rezultatima
Lučić je ukazao da je tokom prošle godine broj korisnika u Telekomovoj multimediji uvećan za 150.000, kao i da su svi kablovski operateri pod brendom Supernova spojeni sa Telekomom Srbija.
Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić izjavio je danas da se snaga te kompanije ogleda u u rezultatima ostvarenim u prošloj godini i potvrdio da su prihodi uvećani za 17 odsto, sa 92 na 108 milijardi dinara.
KAKO DA JEFTINIJE PLATITE RAČUNE? Ovo su cake - na godišnjem nivou velika ušteda
KAKO PENZIONERI MOGU DA TRAŽE PRERAČUN PRIMANJA? Detaljni koraci - na ovo je posebno važno obratiti pažnju
EVROPA NA RUBU EKONOMSKE KATASTROFE ZBOG UKRAJINE! Moguća su dva scenarija, a nijedan ne donosi dobro
Lučić je ukazao da je tokom prošle godine broj korisnika u Telekomovoj multimediji uvećan za 150.000, kao i da su svi kablovski operateri pod brendom Supernova spojeni sa Telekomom Srbija.
- Očekujemo da će Telekom u 2022. godini preći magičnu cifru od milijardu dinara prihoda, a na nivou grupe čak i 1,5 milijardi. Sve to je potvrda da smo napravili dobru razvojnu strategiju - rekao je Lučić u intervjuu.
On je naglasio da su akvizicije kablovskih operatera koje su osporavane u delu domaće javnosti, doprinele ovako dobrim rezultatima i podsetio da je pre četiri godine definisana razvojna strategija čiji je bitan segment bila akvizicija kablovskih operatera.
- Pored toga, na dobre rezultate uticale su naše investicije u mobilnu i u optičku mrežu, kao i u sadržaje. Prošla godina je bila rekordna investiciona godina u kojoj smo samo u Srbiji postavili više od 1.200 4G baznih stanica i proširili broj domaćinstava pored kojih je prošao optički kabl za 73 odsto, radeći uporedo na konsolidaciji grupe i na optimizaciji i smanjenju troškova - rekao je Lučić i naglasio da je Telekom finansijski stablina kompanija čemu svedoči poverenje stranih banaka i evropskih finansijskih institucija.
On je posebno istakao da je interesantan projekat otkupa prava za prenos utakmica engleske Premijer lige.
- Mi smo Premijer ligu, špansku, italijansku i ligu šampiona dobijali na tenderima i u više krugova, po strogo tržišnim uslovima, uz žestoku konkurenciju, tako da o nekoj vrsti preplaćenosti, koja nam se zamera, nema ni govora. Oni koji nas napadaju znaju da smo mi, kao i oni nekada u ugovornoj obavezi da ne komentarišemo cenu i odredbe ugovora - objasnio je Lučić i naglasio da je Premijer liga kao investicija veoma isplativa i da će doneti povećanje prihoda.
S obzirom da je vlasnik konkurentne Junajted grupe Dragan Šolak kupio engleski fudbalski klub Sauthempton, Lučić je potvrdio da će i utakmice tog premijerligaša biti prenošene.
- Naravno da će i utakmice Sauthemptona biti prikazivane kao i sve ostale u okviru našeg plana da prenosimo ukupno 380 utakmica Premijer lige - rekao je Lučić.
On je izrazio zadovoljstvo zbog toga što će Telekom biti prva kompanija iz Srbije koja će dobiti međunarodni kreditni rejting od renomiranih agencija.
- Bićemo prva srpska kompanija koja će izdati evroobveznice na EU berzama, po svemu sudeći na Frankfurtskoj i na Luksemburškoj berzi. Ubeđen sam da ćemo time demonstrirati našu snagu i verujem da će uslovi koje će Telekom dobiti od stranih investitora sve iznenaditi - rekao je Lučić.
Upitan da li kao autor poslovne strategije Telekoma Srbija očekuje priznanje za svoj rad, Lučić je rekao da su za uspeh firme pre svega "zaslužni svi radnici Telekoma".
- Ja mogu da se pohvalim da je, u ovih 25 godina postojanja naše kompanije, preko 80 posto svih korisnika mobilne, interneta i televizije došlo kao deo moje strategije u periodima kada sam bio direktor direkcija za mobilnu telefoniju, za komercijalno poslovanje i u poslednje 4 godine koordinator i generalni direktor. Mogu takođe da se pohvalim da sam od samog početka učestvovao u ekspanziji Telekom Srbije na BiH, CG, Severnu Makedoniju i dijasporu - rekao je Lučić.
On je ocenio da uz tako bogato iskustvo može da kaže da je najnovija strategija Telekoma Srbije, koja je počela pre tri godine i koja se sad realizuje, "nešto najbolje što neki telekomunikacioni operator može da uradi".
- Ta strategija će nas lansirati daleko i bićemo prepoznatljivi kao najbolji domaći brend na svetskom nivou - zaključio je generalni direktor Telekoma Vladimir Lučić.