Лучић: Снага Телекома види се у оствареним резултатима
Лучић је указао да је током прошле године број корисника у Телекомовој мултимедији увећан за 150.000, као и да су сви кабловски оператери под брендом Супернова спојени са Телекомом Србија.
Генерални директор Телекома Србија Владимир Лучић изјавио је данас да се снага те компаније огледа у у резултатима оствареним у прошлој години и потврдио да су приходи увећани за 17 одсто, са 92 на 108 милијарди динара.
КАКО ДА ЈЕФТИНИЈЕ ПЛАТИТЕ РАЧУНЕ? Ово су цаке - на годишњем нивоу велика уштеда
КАКО ПЕНЗИОНЕРИ МОГУ ДА ТРАЖЕ ПРЕРАЧУН ПРИМАЊА? Детаљни кораци - на ово је посебно важно обратити пажњу
ЕВРОПА НА РУБУ ЕКОНОМСКЕ КАТАСТРОФЕ ЗБОГ УКРАЈИНЕ! Могућа су два сценарија, а ниједан не доноси добро
Лучић је указао да је током прошле године број корисника у Телекомовој мултимедији увећан за 150.000, као и да су сви кабловски оператери под брендом Супернова спојени са Телекомом Србија.
- Очекујемо да ће Телеком у 2022. години прећи магичну цифру од милијарду динара прихода, а на нивоу групе чак и 1,5 милијарди. Све то је потврда да смо направили добру развојну стратегију - рекао је Лучић у интервјуу.
Он је нагласио да су аквизиције кабловских оператера које су оспораване у делу домаће јавности, допринеле овако добрим резултатима и подсетио да је пре четири године дефинисана развојна стратегија чији је битан сегмент била аквизиција кабловских оператера.
- Поред тога, на добре резултате утицале су наше инвестиције у мобилну и у оптичку мрежу, као и у садржаје. Прошла година је била рекордна инвестициона година у којој смо само у Србији поставили више од 1.200 4Г базних станица и проширили број домаћинстава поред којих је прошао оптички кабл за 73 одсто, радећи упоредо на консолидацији групе и на оптимизацији и смањењу трошкова - рекао је Лучић и нагласио да је Телеком финансијски стаблина компанија чему сведочи поверење страних банака и европских финансијских институција.
Он је посебно истакао да је интересантан пројекат откупа права за пренос утакмица енглеске Премијер лиге.
- Ми смо Премијер лигу, шпанску, италијанску и лигу шампиона добијали на тендерима и у више кругова, по строго тржишним условима, уз жестоку конкуренцију, тако да о некој врсти преплаћености, која нам се замера, нема ни говора. Они који нас нападају знају да смо ми, као и они некада у уговорној обавези да не коментаришемо цену и одредбе уговора - објаснио је Лучић и нагласио да је Премијер лига као инвестиција веома исплатива и да ће донети повећање прихода.
С обзиром да је власник конкурентне Јунајтед групе Драган Шолак купио енглески фудбалски клуб Sauthempton, Лучић је потврдио да ће и утакмице тог премијерлигаша бити преношене.
- Наравно да ће и утакмице Sauthemptona бити приказиване као и све остале у оквиру нашег плана да преносимо укупно 380 утакмица Премијер лиге - рекао је Лучић.
Он је изразио задовољство због тога што ће Телеком бити прва компанија из Србије која ће добити међународни кредитни рејтинг од реномираних агенција.
- Бићемо прва српска компанија која ће издати еврообвезнице на ЕУ берзама, по свему судећи на Франкфуртској и на Луксембуршкој берзи. Убеђен сам да ћемо тиме демонстрирати нашу снагу и верујем да ће услови које ће Телеком добити од страних инвеститора све изненадити - рекао је Лучић.
Упитан да ли као аутор пословне стратегије Телекома Србија очекује признање за свој рад, Лучић је рекао да су за успех фирме пре свега "заслужни сви радници Телекома".
- Ја могу да се похвалим да је, у ових 25 година постојања наше компаније, преко 80 посто свих корисника мобилне, интернета и телевизије дошло као део моје стратегије у периодима када сам био директор дирекција за мобилну телефонију, за комерцијално пословање и у последње 4 године координатор и генерални директор. Могу такође да се похвалим да сам од самог почетка учествовао у експанзији Телеком Србије на БиХ, ЦГ, Северну Македонију и дијаспору - рекао је Лучић.
Он је оценио да уз тако богато искуство може да каже да је најновија стратегија Телекома Србије, која је почела пре три године и која се сад реализује, "нешто најбоље што неки телекомуникациони оператор може да уради".
- Та стратегија ће нас лансирати далеко и бићемо препознатљиви као најбољи домаћи бренд на светском нивоу - закључио је генерални директор Телекома Владимир Лучић.