Vozači, pazite u koje auto servise idete, REKLAMA ume da ZAVARA, a onda dolazi ONO NAJGORE
Dobro otvorite oči i razmislite pre nego što bude kasno
Odlazak u servis nekim vlasnicima automobila predstavlja pravu noćnu moru. Pogotovo onima koji su poput Milana S. iz Beograda, imali nesreću da se opeku ni krivi ni dužni.
Istorijski rezultat srpske ekonomije: U budžetu 86 milijardi viška
Evo kako da dobijete stan od države: Postoji samo jedan uslov
Krenuo sam sa porodicom na letovanje u Grčku i negde ispred Niša začuo sam neke ćčudne zvuke, brujanje u automobilu koji je još u garanciji – kaže Milan.
- Svaratio sam u grad i video veliki servis sa jasno istaknutim znakom brenda (nemačkog) automobila koji vozim, i odahnuo.
Međutim, kako kaže, iako je rekao da mu je automobil u garanciji, majstor je saopštio da je kvar nastao zbog manjka ulja u menjaču.
- To je značilo kako su mi rekli, da nemam pravo na besplatnu zamenu, da moram da platim deo, ali ne i „ruke“. Kako je zamena takozvanog druk lagera koštala oko 9.000 dinara, i pošto smo krenuli na letovanje, prihvatio sam.
Kao svetske metropole: U OVOM gradu će se proizvoditi hrana na krovovima zdrada
Posle sat i po, deo je zamenjen, putovanje je nastavljeno, ali je šok usledio pre nekoliko dana.
- Otišao sam na redovan servis u beogradski centar gde mi je rečeno da sam izgubio pravo na garanciju jer sam vozilo popravljao u neovlašćenom servisu.
Zvao sam i servis u Nišu, gde su mi popravili auto, ali naravno bez ikakvih rezultata. U zvaničnom servisu su me uputili na sud…
Spoj volje, umeća i želje za knjigom: Otvorena ulična biblioteka u obliku školjke (FOTO)

Ovaj slučaj nije usamljen. Ružna iskustva imaju i u kompaniji „Reno-Nisan Srbija“
- „Reno“, kao vrlo ozbiljna kompanija, redovno sprovodi audite i provere svoje servisne mreže kako bi osigurao da kvalitet usluge ka krajnjem kupcu bude na vrhunskom nivou. Ono što se javlja kao problem jeste mreža neovlašćenih servisa, u vidu malih garaža i nezavisnih radionica koje se "kriju“ iza snage brendova „Reno“ ili „Dačija“, ističući naše logotipe iako za to nemaju niti prava, niti odobrenja. Prilikom istraživanja tržišta u Srbiji pronađeno je preko 200 neovlašćenih servisa – lažu u „Renou".
Bitno je istaći da je korišćenje logotipa na ovaj način krivično delo, jer se radi o kršenju prava intelektualnog vlasništva „Reno“ i „Dačija“ brendova, te se samim tim, krajnji korisnik dovodi u zabludu.
Rok za uplatu depozita ističe danas: Italijani zainteresovani za "Prvi maj" iz Pirota
Koristeći usluge neovlašćenih servisa, krajnji korisnik može biti prevaren jer očekuje da će njegovo vozilo biti popravljeno od strane kvalifikovanih stručnjaka i sa originalnim „Renoovim“ rezervnim delovima.
- Reno grupa je odlučila da se ozbiljno pozabavi zaštitom svoje privatne svojine i stane na put neovlašćenoj mreži, pa je nedavno pokrenuta akcija s podrškom pravnog tima čiji je cilj uklanjanje svih neovlašćenih obeležja „Renoa“ i „Dačije“ sa servisa koji nisu deo ovlašćene servisne mreže.
Slične akcije najavljuju i drugi predstavnici velikih automobilskih kompanija. U međuvremenu, vlasnicima automobila ostaje da na zvaničnim veb-stranama uvoznika pomno prouče spisak ovlašćenih servisera.