Возачи, пазите у које ауто сервисе идете, РЕКЛАМА уме да ЗАВАРА, а онда долази ОНО НАЈГОРЕ
Добро отворите очи и размислите пре него што буде касно
Одлазак у сервис неким власницима аутомобила представља праву ноћну мору. Поготово онима који су попут Милана С. из Београда, имали несрећу да се опеку ни криви ни дужни.
Историјски резултат српске економије: У буџету 86 милијарди вишка
Ево како да добијете стан од државе: Постоји само један услов
Кренуо сам са породицом на летовање у Грчку и негде испред Ниша зачуо сам неке ћчудне звуке, брујање у аутомобилу који је још у гаранцији – каже Милан.
- Сваратио сам у град и видео велики сервис са јасно истакнутим знаком бренда (немачког) аутомобила који возим, и одахнуо.
Међутим, како каже, иако је рекао да му је аутомобил у гаранцији, мајстор је саопштио да је квар настао због мањка уља у мењачу.
- То је значило како су ми рекли, да немам право на бесплатну замену, да морам да платим део, али не и „руке“. Како је замена такозваног друк лагера коштала око 9.000 динара, и пошто смо кренули на летовање, прихватио сам.
Као светске метрополе: У ОВОМ граду ће се производити храна на крововима здрада
После сат и по, део је замењен, путовање је настављено, али је шок уследио пре неколико дана.
- Отишао сам на редован сервис у београдски центар где ми је речено да сам изгубио право на гаранцију јер сам возило поправљао у неовлашћеном сервису.
Звао сам и сервис у Нишу, где су ми поправили ауто, али наравно без икаквих резултата. У званичном сервису су ме упутили на суд…
Спој воље, умећа и жеље за књигом: Отворена улична библиотека у облику шкољке (ФОТО)

Овај случај није усамљен. Ружна искуства имају и у компанији „Рено-Нисан Србија“
- „Рено“, као врло озбиљна компанија, редовно спроводи аудите и провере своје сервисне мреже како би осигурао да квалитет услуге ка крајњем купцу буде на врхунском нивоу. Оно што се јавља као проблем јесте мрежа неовлашћених сервиса, у виду малих гаража и независних радионица које се "крију“ иза снаге брендова „Рено“ или „Дачија“, истичући наше логотипе иако за то немају нити права, нити одобрења. Приликом истраживања тржишта у Србији пронађено је преко 200 неовлашћених сервиса – лажу у „Реноу".
Битно је истаћи да је коришћење логотипа на овај начин кривично дело, јер се ради о кршењу права интелектуалног власништва „Рено“ и „Дачија“ брендова, те се самим тим, крајњи корисник доводи у заблуду.
Рок за уплату депозита истиче данас: Италијани заинтересовани за "Први мај" из Пирота
Користећи услуге неовлашћених сервиса, крајњи корисник може бити преварен јер очекује да ће његово возило бити поправљено од стране квалификованих стручњака и са оригиналним „Реноовим“ резервним деловима.
- Рено група је одлучила да се озбиљно позабави заштитом своје приватне својине и стане на пут неовлашћеној мрежи, па је недавно покренута акција с подршком правног тима чији је циљ уклањање свих неовлашћених обележја „Реноа“ и „Дачије“ са сервиса који нису део овлашћене сервисне мреже.
Сличне акције најављују и други представници великих аутомобилских компанија. У међувремену, власницима аутомобила остаје да на званичним веб-странама увозника помно проуче списак овлашћених сервисера.