Vučić: Za aerodrom "Nikola Tesla" zainteresovano 27 kompanija
Premijer Srbije i predsednički kandidat potvrdio da postoji veliko interesovanje za aerodrom "Nikola Tesla"
Za koncesiju za aerodrom „Nikola Tesla“ u Beogradu zaintersovao je 27 kompanija, preneo je danas premijer Srbije Aleksandar Vučić.
Bogoljub Karić: Vučiću su vrata Kremlja otvorena kao ni jednom državniku do sada
Vučić: Imam imena za novog mandatara
On je povodom svečanog otvaranja Centra za objedinjenene usluge Etihada rekao da je za koncesiuju zainteresovano 27 kompanija, pet iz Kine, Francuske, Nemačke i drugih zemalja.
Prema njegovim rečima biće velika borba oko koncensije, jer svi vide Beograd kao važno i značajno mesto, čvorište svih puteva, ne samo u jugoistočnoj Evropi, već i celog starog kontinenta.
Posao za 700 radnika
On je najavio da će centar u narednom periodu zaposliti 700 radnika u najbolje opremljenom prostoru, te istakao da svi radnici u centru govore najmanje jedan strani jezik.
- Počeli smo da ulažemo u mlade ljude sa Filološkog fakulteta, da ih spremamo i za ministarstva, ali i za ovakve pozivne centre i drago mi je što mogu da računaju, bar deo njih, na posao po završenom fakultetu - rekao je Vučić.
On je rekao da je ponosan i srećan što je Etihad u konkurenciji Poljske, Bugarske i drugih zemalja izabrao Beograd i Srbiju, navodeći da je ponosan na zemlju i građane, budući da su ljudi bili presudan kvalitet koji je Srbija ponudila.
Vučić je rekao i da je država ispunila sve potrebne uslove, poput energetske bezbednosti, budući da taj centar mora da ima najmanje dva nezavisna izvora energije.
- Uradili smo sve što je potrebno, spremni smo da razgovaramo i o podsticajima - rekao je Vučić.
Etihad Aviation Group otvorio je danas Centar za objedinjene usluge u Beogradu, u kojem će biti zaposleno 200 radnika, a koji će pružati usluge kontakt centra i programa lojalnosti.
Planirano je da se broj zaposlenih poveća na 685 do 2020. godine, a centar je do te godine osposobljen da primi 4,4 milona poziva.
Zaposleni će u pocetku pružati usluge rezervacije i izdavanja karata, u koje spadaju prodaja, promena plana putovanja i obrada zahteva za posebnim uslugama.
U pogledu programa lojalnosti, zaposleni u kontakt centru će moći da pruže informacije o programima, kao i usluge upravljanja korisničkim nalogom i bonus miljama.