Za manje od DVA MESECA Vučić otvara ISTOČNI KRAK KORIDORA 10, a do "Miloša Velikog" vodiće ČETIRI TRAKE iz prestonice
Novi Beograd će sa Koridorom 11 povezivati brza saobraćajnica iz dva pravca, a radovi počinju u martu
Do novog auto-puta Miloš Veliki, Beograđani moraju da putuju oko 30 kilometara, da bi se uključili na kružnom toku kod Mislođina. Od decembra, kada bude gotova deonica Surčin - Obrenovac, do ove saobraćajnice će stizati znatno brže.
Pravu vezu sa Koridorom 11, međutim, stanovnici prestonice dobiće tek kada se završi izgradnja brze saobraćajnice koja će ga povezati sa Novim Beogradom. Planirano je da radovi počnu u martu i da budu okončani do kraja 2021. godine.
Milutin Ignjatović, direktor Saobraćajnog instituta CIP kaže da će putnici iz glavnog grada veoma lako moći da se uključe na auto-put "Miloš Veliki", preko dve moćne gradske saobraćajnice, Vojvođanske ulice i Jurija Gagarina na Novom Beogradu.
- Pravi efekat celog auto-puta će putnici osetiti kada se izgradi deonica Novi Beograd - Surčin. Nedavno je potpisan Komercijalni ugovor o izgradnji te deonice između Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i kompanije "Čajna komunikejšn konstrakšn kompani" (CCCC). Građani Srbije treba da se raduju svakom izgrađenom kilometru auto-puta. Srbija je otvorila za saobraćaj autoputnu saobraćajnicu od Obrenovca do Preljine, a u decembru ove godine pustiće se u saobraćaj deonica Surčin - Obrenovac - smatra Ignjatović.
VREME ĆE BITI IDEALNO! Septembar je SAVRŠEN za letovanje u Grčkoj, a ovo su TRI KLJUČNA RAZLOGA
Zdravstvenim radnicima stiže POVEĆANJE PLATA: Poznato za koliko HILJADA DINARA će im se uvećati zarada!
OČEKUJE SE KONKRETAN PREDLOG ZA BUDUĆI MINIMALAC: Druga runda pregovora privrednika i države
Ova gradska magistralna saobraćajnica je projektovana za brzinu kretanja vozila od 80 kilometara na čas. Ukupna dužina ove deonice je oko 9,5 kilometara. Predviđene su po tri trake po smeru, razdelni pojas od pet metara, pešačke staze širine po dva metra i bankine. Na trasi će biti tri mosta, jedan most-kanal i jedan nadvožnjak.
- Na samom početku trase gradske magistralne saobraćajnice, predviđena su uključenja iz dve ulice na Novom Beogradu, a dalje put vodi kroz ravnicu ka prvoj petlji, odnosno čvoru "Surčin 1", tipa poludeteline. Priključne veze se ostvaruju sa dve direktne i dve indirektne rampe, koje se za sporedni pravac, odnosno pristupni put, vezuju uz pomoć dve trokrake površinske raskrsnice. Petlja će biti izgrađena u neposrednoj blizini budućeg Nacionalnog stadiona. Kraj ove deonice je praktično kod sledeće "velike petlje" u Surčinu, posle koje počinje Auto-put "Miloš Veliki" - objašnjava projektant Dragoslav Dragićević.
Država danas ima novca da gradi auto-puteve i već za manje od dva meseca biće otvoren istočni krak Koridora 10, od Niša do Gradine na granici sa Bugarskom, izjavio je u sredu predsednik Srbije Aleksandar Vučić. Kaže da će tako pored Grdeličke klisure, koja se nalazi na južnom kraku Koridora 10, biti otvoren i potpuno završen i istočni krak.
MOŽDA NISTE ZNALI Koliko prema zakonu može najkraće da traje prvi deo odmora?
NA 31 KM AUTOPUTA ČAK 12 KM TUNELA I 35 MOSTOVA: Ovako će izgledati kratka, ali jedna od NAJTEŽIH deonica Koridora 11
Valuta koju koristi samo jedan grad: Uspešna akcija koja pospešuje domaću proizvodnju (FOTO) (VIDEO)
- Završićemo pre kraja 2021. i auto-put od Preljine do Požege. I Valjevo će dobiti svoj auto-put ili brzu saobraćajnicu, tih 15 ili 17 kilometara do Lajkovca - obećao je Vučić.
Vučić se izvinio glumcu Nenadu Jezdiću i muzičarima Željku Joksimoviću i Goranu Bregoviću, što su, kako je rekao, "pretrpeli linč polupismenih ljudi koji misle da su mnogo važni" jer su pohvalili otvaranje auto-puta od Obrenovca do Preljine.
BONUS VIDEO: Hteli sekirama protiv topova: Zašto je ova bitka SRPSKE VOJSKE posebna? (VIDEO)