JOŠ JEDAN USPEH ZA SRBIJU: Gotova rekonstrukcija auto-puta do granice sa Hrvatskom
Nijedan veliki infrastrukturni projekat nije obustavljen zbog pandemije
U vreme epidemije virusa završena je rekonstrukcija autoputa od Kuzmina do Batrovaca, odnosno do granice sa Hrvatskom.
SRBIJI NE TREBA POMOĆ OD MMF: Novac neće ni Turska, a naša zemlja tek ima debeo razlog za "NE"
VIRTUELNE PRODAVNICE I FEJSBUK PIJACE: Evo kako građani kupuju za ovaj Uskrs i da li su cene porasle
VAŽNA INFORMACIJA ZA SVE SRBE U INOSTRANSTVU: Ukoliko vam ističe dozvola za boravak, evo šta treba da radite
Iz Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture kažu da se svi veliki infrastrukturni projekti u Srbiji realizuju i u vreme epidemije virusa korona. Trenutno se u zemlji gradi oko 520 kilometara puteva i pruga, a na radovima je angažovano 2.600 radnika. Vrednost tih projekata je 2,6 milijardi evra.
Gradi se Moravski koridor, auto-putevi od Sremske Rače do Kuzmina i Ruma-Šabac-Loznica, kao i brza pruga od Beograda do Budimpešte. Pored toga, na rekonstrukciji i rehabilitaciji regionalnih i lokalnih puteva angažovano je oko 14.000 radnika. Neke deonice smo završili, poput auto-puta od Batrovaca do Kuzmina.
Iz ministarstva dodaju da je najveći problem nabavka opreme i repro-materijala koji dolazi iz drugih zemalja. Očekuju promene u dinamici rada, ali neće biti kašnjenja. Oni su se zahvalili građevinarima i svim kompanijama koje se uklapaju sa ovim promenama i rade na tako važnim projektima. Neki ne viđaju svoje porodice, već su sve vreme u kampovima u kojima je potpuno organizovan život i rad.
Takav slučaj je i sa 1.500 radnika angažovanih na brzoj pruzi od Beograda do Stare Pazove.
Bezbednost radnika i poštovanje svih mera u vreme epidemije na prvom mestu, te da se radi svuda gde postoje uslovi za to.
Pored drumskog, funkcionišu i vodni i železnički transport.
Suština zelenog koridora koji su predložile države članice CEFTA je da saobraćaj koji se odvija kroz više zemalja bude što brži i efikasniji. Srbija je prva u regionu predložila i pripremila sve da se saobraćaj odvija najbrže moguće. Ukinuti su policijski konvoji jer to usporava saobraćaj.
Svi kamioni koji prolaze kroz Srbiju mogu da stanu na jedno od osam stajališta, gde mogu da sipaju gorivo i nastave put dalje. Snabdevanje građana je na prvom mestu i ono se odvija na dnevnom nivou.
Saobraćajni sektor funkcioniše i u vreme krize. U najkraćem roku uspostavljeno je da građani imaju sve potrebno u prodavnicama, da teretnjaci rade svoj posao, a da se naši državljani iz najudaljenijih delova sveta vrate u svoju zemlju.
Veći gubici se očekuju u putničkom saobraćaju. Trenutno se beleži preko 120 miliona štete u transportu, a procene su da bi do kraja godine štete mogle da iznose gotovo 700 miliona evra. Država priprema poseban program oporavka za građevinsku i saobraćajnu industriju u kojoj je zaposleno 330.000 radnika.
Grčki hoteli na ivici bankrota: Moguća velika poskupljenja avionskih karata za ovu destinaciju
Stiže NOVČANA POMOĆ za poljoprivrednike: Obezbeđeni i krediti na tri godine, kamata jedan odsto
ODLUKA VLADE STUPILA NA SNAGU: Zaposlenima u izolaciji i samoizolaciji 100 odsto plate
DRUGI DEO ODGOVORA: Ovo su najčešća pitanja privrednika koja su pristigla preko COVID-19 pozivnog centra
KRAJ NAFTNOG RATA VEĆ POČEO DA DELUJE: Gorivo poskupelo u regionu, a evo kada će i u Srbiji