ЈОШ ЈЕДАН УСПЕХ ЗА СРБИЈУ: Готова реконструкција ауто-пута до границе са Хрватском
Ниједан велики инфраструктурни пројекат није обустављен због пандемије
У време епидемије вируса завршена је реконструкција аутопута од Кузмина до Батроваца, односно до границе са Хрватском.
СРБИЈИ НЕ ТРЕБА ПОМОЋ ОД ММФ: Новац неће ни Турска, а наша земља тек има дебео разлог за "НЕ"
ВИРТУЕЛНЕ ПРОДАВНИЦЕ И ФЕЈСБУК ПИЈАЦЕ: Ево како грађани купују за овај Ускрс и да ли су цене порасле
ВАЖНА ИНФОРМАЦИЈА ЗА СВЕ СРБЕ У ИНОСТРАНСТВУ: Уколико вам истиче дозвола за боравак, ево шта треба да радите
Из Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре кажу да се сви велики инфраструктурни пројекти у Србији реализују и у време епидемије вируса корона. Тренутно се у земљи гради око 520 километара путева и пруга, а на радовима је ангажовано 2.600 радника. Вредност тих пројеката је 2,6 милијарди евра.
Гради се Моравски коридор, ауто-путеви од Сремске Раче до Кузмина и Рума-Шабац-Лозница, као и брза пруга од Београда до Будимпеште. Поред тога, на реконструкцији и рехабилитацији регионалних и локалних путева ангажовано је око 14.000 радника. Неке деонице смо завршили, попут ауто-пута од Батроваца до Кузмина.
Из министарства додају да је највећи проблем набавка опреме и репро-материјала који долази из других земаља. Очекују промене у динамици рада, али неће бити кашњења. Они су се захвалили грађевинарима и свим компанијама које се уклапају са овим променама и раде на тако важним пројектима. Неки не виђају своје породице, већ су све време у камповима у којима је потпуно организован живот и рад.
Такав случај је и са 1.500 радника ангажованих на брзој прузи од Београда до Старе Пазове.
Безбедност радника и поштовање свих мера у време епидемије на првом месту, те да се ради свуда где постоје услови за то.
Поред друмског, функционишу и водни и железнички транспорт.
Суштина зеленог коридора који су предложиле државе чланице ЦЕФТА је да саобраћај који се одвија кроз више земаља буде што бржи и ефикаснији. Србија је прва у региону предложила и припремила све да се саобраћај одвија најбрже могуће. Укинути су полицијски конвоји јер то успорава саобраћај.
Сви камиони који пролазе кроз Србију могу да стану на једно од осам стајалишта, где могу да сипају гориво и наставе пут даље. Снабдевање грађана је на првом месту и оно се одвија на дневном нивоу.
Саобраћајни сектор функционише и у време кризе. У најкраћем року успостављено је да грађани имају све потребно у продавницама, да теретњаци раде свој посао, а да се наши држављани из најудаљенијих делова света врате у своју земљу.
Већи губици се очекују у путничком саобраћају. Тренутно се бележи преко 120 милиона штете у транспорту, а процене су да би до краја године штете могле да износе готово 700 милиона евра. Држава припрема посебан програм опоравка за грађевинску и саобраћајну индустрију у којој је запослено 330.000 радника.
Грчки хотели на ивици банкрота: Могућа велика поскупљења авионских карата за ову дестинацију
Стиже НОВЧАНА ПОМОЋ за пољопривреднике: Обезбеђени и кредити на три године, камата један одсто
ОДЛУКА ВЛАДЕ СТУПИЛА НА СНАГУ: Запосленима у изолацији и самоизолацији 100 одсто плате
ДРУГИ ДЕО ОДГОВОРА: Ово су најчешћа питања привредника која су пристигла преко COVID-19 позивног центра
КРАЈ НАФТНОГ РАТА ВЕЋ ПОЧЕО ДА ДЕЛУЈЕ: Гориво поскупело у региону, а ево када ће и у Србији