Želite da započnete sopstveni posao, a nikako da vam krene: Pročitajte 10 kratkih, a SJAJNIH saveta
Nikad ne odustajte od svojih ideja
Mediji često vole da ga nazivaju kraljem onlajn kupovine ali Džef Bezos je, pored toga što je osnivač "Amazona", i vlasnik "The Washington Post", većinski vlasnik "Ubera" i nalazi se u 15 najbogatijih ljudi na svetu sa bogatstvom procenjenim na 38.500 miliona dolara.
Intervju sa Žarkom Veljkovićem: Budi originalan, bolji od drugih i daj sve od sebe!
Održana radionica "Žene u agrobiznisu": Osiguranje poljoprivrede sigurna zaštita od gubitaka
"Asian Entrepreneur" je objavio 10 ključnih aspekata njegovog uspeha:
1. Riskirajte i usudite se
Godine 1994. Bezos se smatrao najuspešnijim preduzetnikom ispod 30 godina jer je bio najmlađi podpredsednik velike investicione kompanije na Vol Stritu. Njegova plata još tada imala je šest cifara, a bio je jedan od retkih koji su se osmelili da uđu u elektronsku trgovinu. Za njega je to bila rizična odluka ali je stvorio imperiju vrednu 610 miliona dolara sa 13 miliona korisnika širom sveta.
BIĆE TURSKOG TOKA: Turska i Rusija usaglasile cenu izgradnje gasovoda na kopnu
2. Uočite prilike
Najbolji preduzetnici imaju "njuh" za tržište. On je još u prvim firmama zagovarao ideju da će internet postati glavni svetski medij i da će biti u mogućnosti da mnogo jeftinije prodaje robu tim putem.
3. Mudre odluke s potencijalom širenja
Bilo mu je prvestveno dozvoljeno da prodaje samo 20 proizvoda i birao je između knjiga, softvera, CD-a i tako dalje. Odabrao je knjige jer ih je postojalo na milione, a knjižara nije bilo mnogo i bile su fiksirane. Godine 1995. napravio je najveću i najprodavaniju biblioteku "Cadabra" koja je kasnije preimenovana u "Amazon". Kasnije je napravio onlajn imperiju u kojoj ima svega.
Pogled sa ovog mesta ostavlja bez daha: Za 30 godina kop Drmno očekuje OGROMNA promena (FOTO)
4. Kupac je na prvom mestu
Filozofija Amazona je oduvek bila orijentisanost ka kupcu. Sve polise i zakoni poslovanja ovom platformom kreirani su u korist kupca i tako da najbolje zaštite njegova prava i zadovolje njegove potrebe.
5. Uvek budite inovativni
Inovacija je ključ uspeha. Postoji mnogo onlajn poslovanja ali je samo nekoliko njih razvilo posao na ceo svet. "Amazon" se konstantno širio, razvijao puteve trgovine, ponudu proizvoda i načine plaćanja i uvek je bio prvi.
BIL GEJTS SAVETUJE: Ako vladate sa ova TRI ZNANJA, bićete USPEŠNI
6. Budite strpljivi
Ovo je jedna od Bezosovih poslovnih mantri. Pravi preduzetnici znaju da ništa ne dolazi preko noći i da su strpljenje i upornost glavni za uspeh. On je morao da pozajmi novac od rodbine i osnuje firmu u garaži na kojoj je radio godinama.
7. Zajednička saradnja
Uspeh Amazona nikada ne pripisuje samo sebi već najveći kvalitet ovog brenda vidi u odanom timu ljudi koji ga je sagradio. Nijedan lider nije svemoćan i iza njegovog uspeha je puno brejnstorminga, sastanaka, odluka i dobre usmerene komunikacije celog tima.
GEJTSU ZA VRATOM: Ovaj čovek je ZA DAN zaradio MILIJARDU I PO DOLARA!
8. Raznolikost
Svi su sa sumnjom gledali na Bezosove ideje da ulaže u medije, nauku, istraživanja, usluge i tako dalje. Ipak on je danas deo velikog lanca kao što je "Biznis Insajder", a ima i svoju istraživačku stanicu za robotiku i svemirska istraživanja.
9. Pozitiva
Ni kada je imao najveće poslovne nedaće Bezos nije odustajao već je još jače krenuo u bitku za svoje poslovanje i tržište. On uvek kaže da je svaki izazov prilika za napredak i uvek veoma optimističnu pristupa svemu. Njegova žena često kaže: „Ako je Džef tužan, samo sačekajte tri minuta.“
Komšije NE VOLE Trampove! Blokiraju parking i ostavljaju SMEĆE NA ULICI, ali to nije sve
10. Pratite svoju ideju
On je od najranijih poslovnih dana verovao u svoju ideju, bavio se internetom, poslovanjem i prodajom. U njegovu pasiju uverili su se mnogi jer je on odličan govornik.