BITKA ZA TRŽIŠTE: Pepsi i Coca-Cola ratuju oko jogurta turskog emigranta
Čak tri milijarde dolara navodno bi uložile dve velike svetske kompanije u firmu "Chobani" kako bi sebi osigurale poziciju na tržištu mlečnih proizvoda. Zasad u trci ni jedna nije pobedila, ali zainteresovanih za posao ima i više.
Pepsi i Coca-Cola Company se otimaju za ulazak u vlasništvo u firmu turskog migranta Hamdija Ulukaja koji je 2005. osnovao Chobani i koji danas svojim grčkim jogurtom gospodari američkim tržištem.
Naime, obe bi kompanije, prema anonimnim Rojtersovim izvorima, u Chobani uložile 3 milijarde dolara. Takvim bi ulaganjem želele da zadrže svoju poziciju na tržištu mlečnih proizvoda gde je Pepsi od 2012. od kada prodaje preko firme Teo Miler, a Coca Cola od letos od kada je započela distribuciju mlečnog proizvoda FairLifea.
Niko od zainteresovanih strana nije želeo da komentariše te najnovije informacije, ali Rojters piše da zainteresovanih za Chobani ima i više. Ulukaja ima u planu da proda samo manjinski deo firme, a novac mu je potreban kako bi proširio distributivni lanac i osnažio proizvodnju.