BOGATA TRPEZA: Evo šta će jesti putnici leta za Njujork
Avion srpske avio-kompanije "Er Srbija", "erbas A330", posle 24 godine prevozi danas prve putnike od Beograda do Njujorka!
Posle čak 24 godine čekanja avion nacionalne avio-kompanije "erbas A330" krenuo je sa Surčina do Velike jabuke, a putnici stvarno mogu da uživaju, i to ne samo u udobnom i bezbednom letu.
Na letu se služe gibanica, pršuta, prebranac, ćufte u sosu, kao i mnogi drugi srpski specijaliteti.
Letelica koja je jutros poletela za Njujork nosi ime "Nikola Tesla", po našem poznatom naučniku koji je dugo godina živeo u Njujorku.
"Erbas A330" je impresivan avion, u šta su juče imali priliku da se uvere brojne novinarske ekipe. Avion ima ukupno 254 sedišta, od čega 236 u ekonomskoj i 18 u biznis klasi. U obe klase sedišta su široka i udobna, a svaki putnik ispred sebe ima TV ekran sa stotinama filmova, igara i TV emisija. Sedišta u ekonomskoj klasi su plave boje, dok su u biznis klasi sive i bordo boje, i svako je odvojeno pregradom. Gosti u biznis klasi imaju mogućnost da svoje sedište pretvore u krevet.
Za putnike do Njujorka na meniju su brojni srpski specijaliteti. "Er Srbija" je za ovaj let pripremila gibanicu, pršutu, domaći sir, prebranac, ali i ćufte u paradajz sosu, dok će se za dezert služiti pita od jabuka.
Putnici koji vole nešto drugačiju hranu za ručak mogu da očekuju brokoli i rižoto sa spanaćem, zatim pileće kockice u sosu od belog luka servirane sa palentom u krem siru, kao i pire od šargarepe i karfiol.
Pogledajte čime ćemo leteti iz Beograda ka Njujorku (FOTO)
Avionom upravlja kapetan Davor Mišeljić, izvršni direktor za saobraćaj "Er Srbije". Mišeljić, inače, leti još od 1983. godine, ali je za Informer naglasio da mu je posebna čast što će posle skoro pola veka biti prvi pilot koji je sa Surčina prevezao putnike do Njujorka.
- Ja sam i ranije leteo preko okeana, ali ovaj let je nešto posebno. Znači mi mnogo i u privatnom i u profesionalnom smislu. Takođe, to je i velika odgovornost, jer je ovo projekat od državnog značaja. Let će trajati devet sati i 35 minuta, možda koji minut duže ili kraće - istakao je Mišeljić.